We hebben een aantal aanbieders voor Zonnemaire voor je op een rij gezet:

Reviews over Zonnemaire

Genoten

klaos,
    15-5-2018

Simpelweg een prima b&b. Prima kamers, prima bedden, prima ontbijt en attente gastheer en gastvrouw. Goede uitvalsbasis naar de diverse steden en dorpen. Blijf je langer, neem de fietsen mee. Heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2018

Volgend jaar terug!

dirk,
    29-4-2018

Wederom een zoveelste geslaagd verblijf bij Villetta. Hans en Ria zijn zeer leuke en spontane mensen, die elke ochtend een geweldig ontbijt serveren. Kamers zijn van alle gemak voorzien en kraaknet.

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk !

ingekuh,
    16-9-2016

Mooie B en B met meerdere kamers/app en studio die hadden wij. Alles erop en aan en zeer schoon. Rustig gelegen ruime tuin (terrasjes naast elkaar maar helemaal niet storend) Fijn goedverzorgd ontbijt. Hier komen wij nog eens terug !

Gereisd met partner in augustus 2016

Zalig !

Lou,
    8-9-2015

Een vriendelijk onthaal met een kopje koffie, iedere morgen verast worden met een zalig ontbijt, Hans en Ria zijn vriendelijke en gastvrije mensen, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen, nette en schone kamers. Waar kan men nog wakker worden met het gefluit van de vogeltjes in een prima bed. Gewoon langsgaan, en genieten !

Gereisd met partner in september 2015

Wat een gastvrijheid in één woord geweldig!

Fam. van Velsen,
    8-2-2015

👍

Prachtige schone kamers, goede bedden. Erg mooie omgeving.

Voor een ieder wat wils.

Gereisd met partner in februari 2015