bed-and-breakfasts in Zaton/Nin

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Zaton/Nin

Weer & Klimaat Zaton/Nin

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. ()12°14°15°18°24°28°30°32°25°22°15°12°
Min. temp. ()10°15°18°20°20°16°14°
Zeewatertemp ()14°14°15°15°18°20°23°25°22°20°18°15°

Reviews over Zaton/Nin

• 6sabine23-08-2021

Te duur voor wat je krijgt

Te duur voor wat je krijgt : wij hadden een verouderd appartement, slechte bedden en niets geïsoleerd, we konden de buren horen. Heel groot, dus telkens ver stappen naar het zwembad, voetbalveld … maar ook heel druk, zwembadcomplex ga je best pas tegen 17u om wat rustiger te kunnen zwemmen. Onbegrijpelijk dat de resort gasten gevraagd worden om voor ligzetel aan zwembad te betalen! We hebben slecht 1 keer gegeten in een restaurant op het resort, moesten 1u30 wachten op ons eten, onze zoon had kip genomen, die smaakte niet vers. Met gevolg onze zoon 2 dagen ziek gelopen, overgeven, buikpijn… kortom geen aanrader. Zadar is wel een aanrader om te bezoeken, is 20 min rijden en is een heel leuke, sfeervolle stad waar je wel prijs/kwaliteit krijgt. Wij hebben de volgende dagen daar goed gegeten en niet duur.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

augustus 2021

• 9Petra07-07-2019

Mooie omgeving

Zaton is een leuke stad waar je je prima kunt vermaken.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2017

• 8Brenda15-09-2018

Lekker strand

Zaton bestaat voornamelijk uit het Holiday Resort. Mooie en schone camping aan het strand.

Het dorpje Nin is op loopafstand. Het heeft een schattige winkelstraat. Het Koninginnestrand is een aanrader voor mensen die de Kroatische kiezelstranden niet fijn vinden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 7Patricia11-08-2017

Gezellig, schattig dorpje

Klein,dorpje vlakbij accomodatie Zaton Holiday resort. Auto dient voor het dorpje geparkeerd (betaald) te worden. Een klein straatje met winkeltjes en horeca gelegenheden. Kleinste cathetdraal vd christelijke wereld in Nin te vinden. Schattig maar wat ons betreft niet iets voor de bucketlist:). Een uurtje in dit stadje is voldoende.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

augustus 2017

• 8B. Gerritsen09-01-2017

een schitterende omgeving de moeite waard

Het is een erg mooie omgeving met veel natuur, er zijn veel bezienswaardigheden. Met name in Zaton.

• 8Cultuur

• 8marga09-09-2016

heerlijk

geen mega toeristische attracties maar wel hele mooie natuur.

• 10Stranden
    • 8Zorg voor natuur

juni 2016

• 5Jon26-06-2016

Zaton in niets en Nin vonden wij erg tegenvallen.

Ik had me erg verheugd op Nin, maar het is een slaperig dorpje waar niets te beleven valt, een paar winkeltjes en restaurants. Wel een heel goed Italiaans restaurant.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Patricia25-06-2016

Heel mooie locatie

Bezoek zeker het eiland Pag met z'n zoutwinning en woeste droge plaatsen. Pag zelf stelt niet veel voor. Nin is niet te missen, ook al is het een klein dorpje. Zadar is een leuke stad met een dagelijkse markt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Stranden
    • 8Zorg voor natuur

• 8Bert22-06-2016

Leuk plaatsje

Nin is een oude plaatsje waar veel restaurantjes zijn.Oude Romeinse ruïnes. Stranden in de omgeving wel prachtig. Neem vooral een modderbad op Queensbeach.

• 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

• 9Esther22-10-2015

Mooi historische stadje Nin

Nin is een lief klein historisch stadje. Je kunt er niet heen om even lekker te shoppen, maar er zitten diverse leuke kleine souvenir winkeltjes en restaurantjes. Leuk marktje aan het water met voornamelijk souvenirs. Zoutmuseum valt enorm tegen, wel leuk om even te kijken, entree is gratis(honden niet toegestaan)

• 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur