We hebben een aantal aanbieders voor Witbank voor je op een rij gezet:

bed and breakfast Witbank

We hebben een aantal aanbieders voor Witbank voor je op een rij gezet:

Reviews over Witbank

Mooi onderhouden super b en b

Hans,
    23-4-2015

Redelijk grote b en b op 1 uur vanaf Johannesburg. Mooi onderhouden en super ontbijt. Vriendelijke mensen, mooie kamers. Een aanrader voor wie vanaf het krugerpark komt en niet al te ver van het vliegveld wil overnachten.

Gereisd met partner in januari 2015

Prima

J.M.,
    6-6-2009

Prima B&B. 2004 zijn we in februari hier geweest en het was toen net een paar weken geopend. de kamers zijn erg ruim en alles is netjes aangelegd. bij de B&B zit een cafe waar je 's avonds gezellig aan de bar kan zitten. eigenaar is erg gastvrij en gaf ons veel tips voor onze verdere reis door Zuid Afrika. een goede b&b om vanuit hier verder te trekken door ZA.

Gereisd met partner in februari 2006