bed-and-breakfasts in Seelisberg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

wintersport bed and breakfasts Seelisberg

Reviews over Seelisberg

• 9Dirk de Moye13-11-2008

topper als tussenstop

Wij waren op doorreis naar Italie. Hebben gelogeerd in hotel Tell. Rustig en schitterend gelegen hotel. De rösti als avondeten was er ronduit fantastisch !! Speciaal hiervoor gaan we er volgend jaar weer naartoe

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Dirk De Moye13-11-2008

topper als tussenstop

Wij waren op doorreis naar Italie.Hebben gelogeerd in hotel Tell. Wat een meevaller !! rustig en schitterend gelegen. De rösti als avondeten was er ronduit fantastisch. Speciaal hiervoor gaan we er volgend jaar weer naartoe.

Gereisd met partner in november 2008

• 8GILIS10-09-2008

Hôtel Belle Vue porte admirablement bien son nom.

A recommander pour les amoureux de la nature, appréciant une vie saine au calme. Diner: fine cuisine mais quantité limite pour grands mangeurs. En général, manque de fruits et légumes aux repas. Service un peu trop rapide. Chambres bien insonorisées.

Gereisd met partner in september 2008

• 8P Teijgeman26-10-2007

Supermooie plaats prachtig wandelgebied ,echt om tot rust te komen

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8philippe en sabine11-09-2007

Het dorp telt 600 inwoners en het is er zeer rustig.Vanaf hier kan je prachtige wandelingen doen in de bergen of rond de urnesee.Luzern ligt er op 35km van en is een mooie stad met de bekende brug.Het zicht is prachtig vanuit het hotel.

• 5Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd in september 2007

• 8Bart24-08-2007

erg rustig gelegen hotel, voor ons was er geen plaats meer in het hotel zelf en werden ondergebracht in de naast gelegen erg ruime appartementen, 2 slaapkamers, kitchenette, kleine badkamer met douche/ligbad. vrij smaakloos viergangen avondmenu dat in een razend tempo wordt opgediend (4 gangen op een half uur tijd). erg mooi uitzicht vanuit het restaurant.

• 5Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8patrick quartier17-08-2007

Prachtige zichten op Urner See, en de omliggende dorpen en stadjes (Brunnen, Schwyz...). Vele mogelijkheden tot excursies (ook zonder wagen - gebruik Tell Pass regio 4woudstedenmeer). Uitstekende begeleiding door personeel station/toeristische dienst. Het dorp zelf is wel heel klein, en dat heeft uiteraard beperkingen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7nicky23-07-2007

Mooi gelegen plaatsje met magnifiek uitzicht over de vierwaldstattersee maar het licht erg afgelegen, je moet zeker 20 minuten rijden vooordat je weer verder zwitserland kunt bekijken, prachtig voor rustzoekers.

• 4Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd in juli 2007

• 8Riaatje26-06-2004

Heel mooi hotel met een enorm uitzicht over het meer. eten zeer goed. ook zeer netjes. wandelomgeving

• 6Cultuur
    • 7Omgeving