Bed and Breakfasts Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Een keer Dolemieten altijd Dolemieten

Ellen Hodiamont-Muijrers,
    19-2-2019

Prachtige appartementen met alles erop en eraan, gelegen in een prachtig gebied. Niets ontbreekt hier. Mooi ingericht en het skigebied is top. Oostenrijk is mooi maar in dit skigebied veel zon, prachtig uitgestrekt gebied, lekker eten en drinken. Boek een keer in dit gebied en je blijft terug gaan.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel gastvrij, gezellig en schoon, een aanrader.

Sandra,
    22-3-2017

Ligging, kamers, ontbijt is allemaal goed. Ik kan niets opnoemen wat niet goed was. Het is ons zeer goed bevallen. De eigenaren zijn heel gastvrij en vriendelijk, ontbijt is erg lekker en verzorgd.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Super!

AJ,
    16-9-2013

Goldener Löwe is een zeer mooi gerestaureerd B&B in Noord Italië. Het oudste gedeelte van de accommodatie was al 400 jaar oud. Er zijn veel mooie oude details bewaard gebleven en het is in stijl ingericht. Toch heeft het de luxe van tegenwoordig, denk aan Wifi, tv op de kamer en een mooie badkamer. We hadden de kamer "immergrün" en hebben nog nooit zo'n grote kamer gehad! Elke kamer is in een bepaalde kleur ingericht. Ook het ontbijt was heerlijk, je komt er niets tekort! We hebben hier overnacht op doorreis naar Umbrië en zullen hier zeer zeker vaker gebruik van maken.

Gereisd met partner in september 2013

Uitstekend onderkomen in de Dolimieten.

Siegfried van Asten,
    10-7-2012

Garni La Ciasota is een door uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaren gerund 3 sterren bed en breakfast onderkomen. Een aantal jaren geleden is nagenoeg alles vernieuwd en verruimd. De kamers zijn ruim en bieden goed comfort met ruime bedden, goede matrassen en prima ingerichte badkamers. (bad/douche, bidet, toilet en wastafel). De meeste kamers, een aantal ook met balkon, hebben een mooi uitzicht op de omringende Dolomieten. De ligging is rustig, maar toch dichtbij goede uitvalswegen. Voor wandelen en skieen kun je de auto laten staan. De (cabine)lift naar hoger gelegen en uitgestrekt skigebied licht op loopafstand. Er zijn vele wandelmogelijkheden direct vanaf het huis. Het ontbijt is rijk gevarieerd en bevat verse (streek) producten. Alles verkeerd in zeer goede staat van onderhoud en wordt super schoon gehouden. De sfeer is uiterst vriendelijk en de eigenaren staan klaar om je te helpen. De sauna is opgewarmd wanneer je weer "thuiskomt".

Gereisd met partner in juni 2012

Leuk, vriendelijk hotel

Mike,
    29-8-2011

Heerlijk gemoedelijk hotel. Eenvoudig in eenzien. Kamers worden elke dag schoongemaakt, schone handoeken.

Uitzicht op de grootste pisties.

Dorp op 10 minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011