Sorteren

Reviews over Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

Zeer goed een aanrader

Anita
    21-10-2018

Zeer goed verblijf gastvrij ontvangen

Goed onbijt je komt niets tekort mooi omgeving

Uitstekend voor herhaling vatbaar.

ilse jetten
    24-9-2018

vooral doen. Prachtige omgeving en geen massale drukte in september. Vriendelijke ontvangst. Kraakheldere kamers en een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij zijn echt verwend geworden.

Perfect B en B

Ria en Frits Roermond
    23-9-2018

Am Knittenberg is een zeer goed B en B met fijne kamers en goede bedden. Alles is heel schoon en netjes verzorgd. Het ontbijt was heel uitgebreid. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De omgeving is prachtig, het centrum van Winterberg is op ongeveer 5 km, waar prima restaurants te vinden zijn.

Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Echte aanrader voor schoon en goed verzorgd adres

Marcel
    22-7-2018

Prima B&B. Echt heel schoon, ruime kamers, goede bedden en uitgebreid prima verzorgd ontbijt. Uitgebreide ontvangst met tips voor de omgeving.

Geen middag- of avondeten, maar er zijn 3 mogelijkheden in het rustige dorp om te gaan eten. Overigens is er wel een bar en terras om wat te drinken tot 22.30 uur.

ergleuk

Gregory
    8-3-2018

wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in Bed en Breakfast AM Kittenberg.

de kamers waren netje schoon en elke ochtend een heerlijk ontbijt. we werden gastvrij ontvangen. de afstand naar Winterberg is 10 min rijden.

we hebben een heerlijk vakantie gehad.

gregory @ rian.