Reviews over Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

Perfect, we komen terug!

Luc,
    7-1-2019

Perfect verblijf kort bij Winterberg gelegen. We zijn heel goed ontvangen en hebben een prima kamer en ontbijt gehad. Aardige Nederlandse eigenaren! Onze ski's stonden in een verwarmde ruimte, wel fijn voor de Wintersporters. Het pand ziet er fantastisch uit, zeker als je een beetje houdt van de Duitse sfeer. Het staat op een idyllisch plekje tegenover zo'n typisch klein kerkje. We komen zeker weer eens terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar

J en G,
    1-12-2018

Hele fijne dagen gehad goed ontbijt,fijne kamer goede bedden, badkamer ook heel goed alles schoon.

Mooie en rustige omgeving.

Marleen en Corno en zoontje hebben het goed voor elkaar.

Bedankt voor het gastvrije ontvangst en tips.

De reviews kloppen blij dat we er ook van mochten genieten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeer goed een aanrader

Anita,
    21-10-2018

Zeer goed verblijf gastvrij ontvangen

Goed onbijt je komt niets tekort mooi omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Uitstekend voor herhaling vatbaar.

ilse jetten,
    24-9-2018

vooral doen. Prachtige omgeving en geen massale drukte in september. Vriendelijke ontvangst. Kraakheldere kamers en een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij zijn echt verwend geworden.

Gereisd met vrienden in september 2018

Perfect B en B

Ria en Frits Roermond,
    23-9-2018

Am Knittenberg is een zeer goed B en B met fijne kamers en goede bedden. Alles is heel schoon en netjes verzorgd. Het ontbijt was heel uitgebreid. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De omgeving is prachtig, het centrum van Winterberg is op ongeveer 5 km, waar prima restaurants te vinden zijn.

Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2018