bed-and-breakfasts in Williams

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Williams

Reviews over Williams

• 8veld.can24-03-2015

Zekeraandoen tijdens een USA rondreis

Tijdens onze R66 route eind September 2014 Williams aangedaan voor overnachting en bezoek aan Grand Canyon. (neem de helicopter vlucht van 50 minuten!) Williams is toeristisch met veel R66 invloeden. Leuke straat met verschillende restaurantjes en Hotel/Motels. Je kunt er de trein nemen naar de Grand Canyon. (wij deden het met de motor) Een leuk plaatsje om rond 10:00 uur aan te komen en vervolgens de Grand Canyon te bezoeken en dan weer terug voor een leuke namiddag / avond. Probeer wel het kaf van het koren te scheiden als het om goede restaurants gaat. (neem Red Raven voor een goede steak en sla Cruiser’s R66 Cafe over. TE toeristisch) Rondritje ’s avonds met paard en wagen is mogelijk. Veel mooie plekken om typische R66 foto’s te maken. Bearizona Drive Thru Wildlife Park is in de buurt evenals Big Toy Playground. Kortom mooie sfeer en ook live muziek was mooi om te horen op de open terrassen bij de restaurants.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10I.k.21-01-2015

Wat een verrassing williams

Tijdens onze rondreis in amerika hadden wij als tussenstop williams geboekt. Wat een gaaf dorpje!!! Super sfeer, route 66, super gezellige restaurantjes ( wij hebben bij italiaans restaurantje gegeten, top! ) muziek was overal te horen. Kortom wij vonden het geweldig daar!!!!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

augustus 2014

• 6Evelien14-01-2014

Sfeervol, maar wel een beetje oud

Het is een leuke plek, met een bijzondere sfeer. Wel een klein beetje vergane glorie. Maar nog altijd de moeite waard.

• 6Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Ton12-11-2013

Sfeervol toeristisch plaatsje

Williams maakt ook goed gebruik van de liging aan Route66 en de hernieuwde interesse in de Route.
    Toeristisch maar wel leuk om een paar uurtjes te verblijven en een lekker hapje te eten. Ook hier, net als in heel Amerika, vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 7Joke09-10-2013

route 66 sfeer

als je naar de Grand Canyon gaat is het een goeie plek. Er vertrekt ook een trein vanuit W naar de GC

• 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2013

• 8natasha26-09-2013

Gezellig dorpje

Wij kwamen eind van de middag aan. De omgeving met de bergen en bomen vonden wij schitterend en het dorpje was gezellig verlicht. Veel souvenirswinkels die veel hetzelfde verkopen. Goed gegeten bij de Mexicaan, personeel zeer vriendelijk. Leuk voor een overnachting of als tussenstop op weg naar de Grand Canyon.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2013

• 9Danny25-09-2013

Leuk dorpje

Een soort ouderwetse "old town in the west". Een leuk cowbowstadje.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

juli 2013

• 8W.02-08-2013

Leuk plaatsje aan historic route 66

Leuk plaatsje om doorheen te wandelen en een hapje te eten. Ligt aan route 66 en er is in dit plaatsje veel terug te vinden over de route 66. Tevens het vertrekpunt van de trein naar de Grand Canyon.

• 7Uitgaanslevenn

juli 2013

• 7walter08-01-2013

een leuk stadje

Dit stadje ligt op ongeveer 100 km van de Grand Canyon. Je kunt van Williams met de trein naar de Grand Canyon. Je kunt er lekker eten en verder is het een leuk stadje.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9erik kok10-03-2012

Lichtstadje onderweg naar de Canyon

Wij waren in Williams ergens in december 1999. Bijna alle huizen waren massaal versierd met lichtjes. Elke kerst denken we nog terug aan Williams, waar we in het Beary motel ofzo sliepen. Kitsch, maar wel mooi.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad