We hebben een aantal aanbieders voor Willemstad voor je op een rij gezet:

Reviews over Willemstad

Geweldig

Masja Keurentjes,
    16-4-2019

Net terug van een heerlijke vakantie. Dankzij Frenk en Dianne zijn wij verliefd geworden op Curaçao. Hoe makkelijk is het dat je tegen een kleine vergoeding word opgehaald op het vliegveld. Ook hebben we bij hun een auto gehuurd. Dat is wel noodzakelijk. Dankzij de tips van Dianne hebben we een prachtige vakantie gehad. Iedere ochtend een ontbijt met elke dag iets extra's. Op een tijd die je samen afspeekt. Je weet van te voren waar je aan toe bent wat kosten betreft. Ze hebben hart voor het eiland en de gasten. Eenvoudige kamer met een heel goed bed. Mis Curaçao nu al. Ook de ligging is perfect.
    Hoop dat het goed gaat met Saartje. De gevonden pup in het bos. Nogmaals dank voor de goede zorgen. Frank en Masja

Gereisd met partner in april 2019

Valt nog veel te verbeteren

John en Yvonne Hupkens,
    2-4-2019

Om te beginnen vinden wij de tienen die voor dit verblijf gegeven worden niet juist. Naar onze mening zou je dan niet meer kunnen verbeteren en het maximaal haalbare hebben gehaald.

Onze ervaring was toch iets anders namelijk: Dat we zuinig moeten zijn op ons klimaat mogen duidelijk zijn, in dit resort werd hier wel heel streng op toegezien en werd bij afwezigheid de spaarlamp verlichting in je kamer uit gedaan en de airco uit gezet, in de nachtelijke uren stond de airco niet eens aan. We hebben dit dan ook aan Frenk gemeld dat we hier niet van gediend waren en ze niets hadden te zoeken in onze gehuurde kamer. Om de 4 dagen stond Frenk op de stoep om de gemaakte kosten te innen ( Frenk je gasten lopen echt niet weg). Dianna hebben we 2 keer gezien bij aankomst en bij vertrek niet erg gastvrij naar onze mening. Misschien meer de nadruk leggen op gastvrouw.

Wij hebben verder een prima vakantie gehad maar wilde dit toch even kwijt.

Gereisd met vrienden in maart 2019

De perfecte locatie (Abaay Resort) in Curaçao!

JW (Wil) Fluiter uit Enkhuizen,
    1-3-2019

Na aankomst met vliegtuig keurig opgehaald (ook weggebracht) door Frenk , wat een luxe! Heerlijke niet hoeven na te denken vakantie gehad. Dianne en Frenk voorzien je van alle info die nodig is om Curaçao te ontdekken. Mijn vriendin Rachel en Ik hadden de prachtige tuinkamer, alles mooi schoon, lekkere bedden, grote was/douche ruimte, riante buiten zit, prachtig zwembad/tuin, heerlijk en rijkelijk ontbijt (keurig om 8:00) buiten aan de prachtige ontbijtplaats, pure verwennerij. De locatie is perfect, alles goed aan te rijden met de huurauto van Abaay Resort (geen borg te betalen), restaurants/stranden/snorkelplaatsen/bezienswaardigheden in de buurt. Alle overige kosten, koelkast (elke dag gevuld door Dianne/Frenk ), airco, etc. Weet je van te voren dus geen verrassing maar duidelijkheid. Door de tussentijdse betaling weet je waar je aan toe bent. Kortom een zeer aan te bevelen resort met een lieve gastvrouw/heer. Gr. Rachel en Wil

Gereisd met vrienden in februari 2019

uitstekende accomodatie met een prima service!!

Ben,
    1-3-2019

Goede ligging! Vriendelijke ontvangst en zeer goede, prettige service. Goede, ruime kamers en goed ingerichte gezamenlijke ruimten. Uitstekend ontbijtbuffet. Gelegenheid om te zwemmen. Een plezierige plek om te logeren! Goede prijs - kwaliteit verhouding !!

Gereisd alleenreizend in februari 2019
    Simone, eigenaar, 6-3-2019

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Ben en wie weet tot een volgende keer.

Toppie

Lies & André,
    19-2-2019

In deze B&B voel je , je echt gast. Simone is een geweldige Gastvrouw. De reacties van mijn voorgangers klopt helemaal. Dit guest house is echt een plek voor jou

Gereisd met partner in januari 2019
    Simone, eigenaar, 19-2-2019

Hartelijk dank voor jullie mooie behoordeling en hopelijk tot een volgende keer.