bed-and-breakfasts in Wezep

Reviews over Wezep

• 9Tom27-07-2018

"Wezep is een leuke plaats!"

Wezep is een leuke plaats ,wij waren op vakantie op Landal t'loo , wij gingen aantal keren naar wezep.er reed een leuk treintje dat ons naar Wezep bracht hij stopte ook Ondermeer bij het winkelcentrum, op het winkelcentrum zitten leuke winkels en je kunt er leuk winkelen. we hebben ook gewandeld op de wezepshe heide , dat is echt een prachtig gebied om met kinderen te wandelen. En na de wandeling zijn we wat gaan drinken bij de zeuven heuvels een leuk gezellig restaurant en cafe.en daarna zijn we weer terug gegaan naar Landal t'loo. En in Wezep en de omgeving kun je ook heel mooi fietsen we fietsten langs landgoed IJsselvliet erg mooi landgoed , en daarna gingen hebben we nog naar Hattem gefietst ook leuk plaatsje .

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2018

• 7Jos20-09-2017

Rustig dorp met een goed aanbod aan winkels

Bij het dorp Wezep ligt de Prinses Margriet kazerne. Daar wordt op het oefenterrein met artillerie geschoten. Als de wind ongunstig staat wordt het erg hinderlijk.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Jan en Roza Keller08-09-2017

Prachtige omgeving

Mooi gebied om te fietsen wandelen, shoppen enz.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Piet08-08-2017

Echt een fantastische plaats

Ik zat op een vakantiepark en deed vaak boodschappen bij de boni in wezep en afetoe gingen we naar wezep om lekker te winkelen en lekker te zwemmen bij zwembad de veltkamp ook konden we rond om wezep lekjer wandelen op de hei

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2017

• 9Vogel13-07-2016

Mooie omgeving

We zijn niet specifiek in Wezep geweest, maar het is een prima dorpje. De wijde omgeving is erg mooi. Oldebroek is ook een leuk plaatsje. Verder ligt Elburg in de buurt. Het bezoeken meer dan waard (ga eens lunchen bij Puur Elburg, echt super lekker!). Ook kampen is dichtbij, waar je 's avonds voldoende keus hebt in restaurants. Bezoek ook eens fruitplukkerij Verbeek. Je kunt hier je eigen fruit plukken. En ze hebben een mooie boerenwinkel. Erg leuk!

• 9Omgeving

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Rinus08-06-2016

Vlees noch vis

Wezep is een dorp aan de noordrand van de Veluwe, het dorp heeft veel voorzieningen maar toch komt het niet echt bruisend over, eerder wat saai en gewoontjes, historische bezienswaardigheden zijn er nauwelijks. Toch is het dorp een goede uitvalsbasis voor tochten in de prachtige omgeving waar men naar hartenlust kan fietsen en wandelen door de fraaie natuur. Nabij het dorp liggen enkele landgoederen waarvan er enkele voor het publiek zijn opengesteld om er te wandelen of te fietsen zoals b.v. landgoed IJsselvleidt dat een aardig huis met koetshuis en duiventil heeft.

• 4Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2016

• 7G.J.Karel22-05-2014

leuke plek

Je kunt er fantastisch fietsen

• 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 6Michael26-04-2014

Niet bijzonder!

Geen bijzonder plaats, prima om een bakkie koffie te doen en eventueel een biertje bij Cafe Bolle. Hier wordt je vriendelijk en gezellig ontvangen door "de Bolle".

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2014

• 9Luuk29-09-2013

Wezep heeft het!!

Schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 8Else Scherhorn14-05-2013

Mooie omgeving en een prettig winkelcentrum

Wezep is goed bereikbaar met de auto en de trein en ligt toch rustig bij het bos en de hei. Zwolle is vlakbij. Mooie fietsomgeving. Winkelcentrum is levendig en voorziet in alle dagelijkse boodschappen.

• 8Omgeving

Alleen gereisd in mei 2013