We hebben een aantal aanbieders voor West Midlands voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Midlands

Goed verzorgde accomodatie

Nick,
    13-8-2013

In april één nacht doorgebracht op deze accommodatie. Alles wordt op voorhand keurig geregeld. De verbouwde stallen zijn netjes en schoon en van alle noodzakelijke gemakken voorzien. Omdat de accommodatie enigszins van de weg ligt krijg je een code van het toegangshek thuisgestuurd. Hiermee open je het hek en ook de deur van de accommodatie gaat via een eerder toegestuurde code open. Voordeel hiervan is dat je niet hoeft in te checken, alles is op voorhand geregeld. Hierdoor is het wel enigszins anoniem, ik heb geen eigenaar of beheerder gezien tijdens mijn verblijf. Ontbijt stond keurig klaar (op de kamer incl. broodrooster) en was ruim voldoende. Al met al een prettig verblijf, maar wel met name geschikt voor kortere duur.

Gereisd alleenreizend in april 2013

goed adres om vanhieruit Cotswolds te verkennen

c_branje,
    5-3-2011

De B&B ligt net buiten het centrum van Broadway, aan het verlengde van de hoofdstraat die in het centrum winkelstraat is met ook restaurants. Dit is hooguit 10 minuten lopen. Voldoende parkeerplaatsen. Mooie kamers, allemaal met eigen badkamer. Koffie- en theezetfaciliteiten op de kamer. Iedere dag kun je een formuliertje invullen hoe laat je de volgende dag wilt ontbijten en wat je precies wilt hebben met ook extra's als kippers. Erg aardige mensen, je voelt je welkom.

Gereisd met partner in september 2005

Verrassend goed!

Desirée,
    1-10-2010

Van buiten ziet het er niet heel geweldig uit. Je komt binnen in de knusse, echt Engelse pub waar we enthousiast werden begroet. Onze kamers lagen in een nieuw gedeelte van het hotel en zijn erg licht, met spectaculaire uitzichten op de heuvels. Een geweldig aanbod digitale TV-zenders. Heerlijk als je zin hebt om te lezen of tot laat (23.00 uur) in de pub te zitten. Koffie- en theezet-faciliteiten aanwezig: koffie (gewoon en decaf), thee, chocolademelk, suiker, zoetjes, melk (in kuipjes!) en een koekje. Er is gelegenheid tot eten in het restaurant dat erbij hoort. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en het eten is erg goed. Ontbijt ging op bestelling: toast of full English-breakfast. Diner was erg goed voor elkaar: er was genoeg keuze, het eten was lekker, we hoefden niet lang te wachten en de prijs/kwaliteit verhouding was erg goed. Uitchecken ging snel en soepel, en we kregen een leuke, alternatieve route naar de volgende bestemming van de eigenaren.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Heel goed en keurig netjes

Jan v.d.Berk,
    20-6-2010

keurige B&B! Kan niet anders zeggen! AANRADER voor een dagje Stratford upon Avon. Prijs ongeveer £ 63,-.

Gereisd met partner in juni 2010

Leuke, levendige B&B, wel oordoppen meenemen!

ria,
    17-5-2010

Wij (2 echtparen) kozen voor de Rose & Crown, een gezellige pub middenin het rustige centrum van Warwick, op nog geen 10 min. loopafstand van het kasteel. Kamers, op de 1ste en 2de verdieping (geen lift) zijn zeer ruim met veel kussentjes, kleedjes en tapijtjes, een beetje oubollig. Zacht bed. Ook een ruime badkamer met hier en daar een klein mankementje. Ontbijt is meer dan prima, geen buffet dit keer, wordt vers voor je klaargemaakt op bestelling. Full Englisch breakfast incl. black pudding (gebakken bloedworst) zo lekker als alleen de Engelsen dat kunnen en de Scrambled eggs met zalm kan ik aanbevelen. Toast. Grote mokken thee of koffie. Vers fruit. Vriendelijk personeel. Ook s avonds kun je er lekker eten, wel van tevoren reserveren, het is er dan wel erg lawaaig en stampesvol. Het lawaai dringt door in de kamers maar daar hadden we op gerekend, oordoppen bij ons. Om 24.00 uur is het stil. Parkeren naast de pub is vrij van 17.00 tot 09.00uur, daarna 20 pence per 30 min.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010