We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Australië

1e ervaring met bed en breakfast

André,
    26-11-2012

Indien beschikt wordt over een (huur)auto dan is dit een betaalbaar alternatief vanwege de buitengewone hoge hotelprijzen in Perth CBD voor drie/viersterrenhotels. De accomodatie is goed bereikbaar door de nabijheid van de freeway 2 en de aansluitende uitstekende infrastructuur (auto en trein en locaal de fiets.)

De b&b heeft een luxe uitstraling, is kleinschalig doordat er maar 3 kamers worden verhuurd, en heeft voorzieningen als satelliettv, gratis wifi en desktop en bbq. De gastvrouw verleent een uitstekende service.

Burns Beach beschikt niet over strandvoorzieningen, het strand ligt op loopafstand van hoogstens 5 minuten. Er zijn geen winkels op loopafstand, wel een restaurant dat 's avonds gesloten is. Winkelcentra zijn in de buurt, een kwartier met de auto.

's Avonds rond 19:00 uur een perfecte zonsondergang, de zon verdwijnt achter de horizon als het wolkenloos is. De zon is in dit jaargetijde fel en krachtig, dus de huid verbrandt heel snel.

Gereisd alleenreizend in november 2012

Great hospitality

Willy Koenders-Prins,
    7-11-2012

Bed en breakfast Windbreak in Cervantes is zeer aan te bevelen.

Gastvrouw Lynne en haar man Gary bieden prachtige kamers en een tuin om te relaxen. Lynne geeft tips om te ondernemen en beveelt restaurants aan. Niet te missen zijn de Pinnacles. Ook moet je crayfish eten, vers gevangen. Het ontbijt van Lynne is heerlijk en uitgebreid, de zelfgebakken muffins zijn superlekker. Lynne staat meteen klaar met een plattegrond over de beste te rijden route en heeft veel informatie en kaarten..

Gereisd met partner in oktober 2012

Mooi verzorgde B&B

Wim,
    1-12-2011

Prachtige kamers met alle comfort en een uitstekend bed. Moderne airco (ook verwarming). Mooie badkamer met douchecel. Gemeenschappelijke ruimte met grote tafel en 6 stoelen, hoekzitbank, grote flatscreen-TV + radio + DVD + CD-speler, koelkastje met afgesloten diepvriesvak, waterkoker en microgolfoven. Engels ontbijt. Geen internet. Overnachting 130,00 AUD (enkel cash). Zeer vriendelijke uitbaters. Alles kraaknet. Zeer rustige ligging in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2011

Mooie B&B op 6 km van Broome

Wim,
    21-11-2011

Ruime, propere kamer met een mooie houten vloer, enigszins exotisch ingericht. Groot bed met tafeltjes en nachtlampjes. Plafondwaaier, airco en kleine koelkast. Badkamer met WC, lavabo en douchecel. Achteraan gemeenschappelijk terras, met uitzicht op een mooie tuin. Geen TV of internet. Gemeenschappelijke ruimte met continu gratis thee en koffie (waterkoker), evenals gekoeld water. Grote koelkast met aparte diepvries. Prima ontbijt van 8u00 tot 9u00. In de tuin zwembad, jacuzzi en prieeltje met zetels en hangmat. Overnachting 180,00 AUD.

Geen credit cards. Overnachting 180,00 AUD, inclusief ontbijt.

Gereisd met partner in september 2011

Heerlijk relaxed, rustig en luxe pension

Charlotte,
    2-7-2007

Heerlijk relaxed, rustig en luxe pension. Slechts 5 kamers, reserveren dus! Elke kamer is anders, stijlvol, oud engels lijkt het. Vriendelijk echtpaar dat je goed verzorgt. Het ontbijt is royaal en lekker. Koffie en thee kun je de gehele dag onbeperkt nemen. Computer met gratis internet aanwezig.

Gereisd anders in juli 2007