Reviews over Vroomshoop

Verwennerij

Fam. Mol,
    6-9-2017

Heerlijk ontbijt, zeer gastvrij, de kinderen mochten lekker klauteren in de tuin

Prachtige plek voor rustzoekers!

Gaynor Greaves-Lord,
    28-8-2017

Een fijn en hartelijk ontvangst door gastheer en gastvrouw Piet en Lineke, waar we voornemens zijn 4 heerlijke dagen te gaan onthaasten en genieten.Nou, dat is ons helemaal gelukt! Wij kunnen alleen beamen wat eerdere reviews aangeven.....dus zeggen wij voor degenen die dit lezen: niet twijfelen maar doen.Wij boften met 't mooie weer en konden van de prachtige tuin genieten, alwaar we van een optimaal verzorgd en heerlijk ontbijt genoten van o.a.allerlei vers fruit, uit de met liefde verzorgde, groente- en fruittuin.Manlief genoot volop van de sauna en stoomcabine.Een avond lekker gegeten bij de Aanleg in Vroomshoop, genoten op de kunstmarkt van Ootmarsum, de gezellige Nordhorn bezocht... en onze gezellige borrelavond met Piet en Lineke maakten dat onze weekendje weg echt als vakantie voelde.Eenmaal thuisgekomen een feestmaal gemaakt van een van de reuzecourgettes die we meekregen van deze fijne gastheer en vrouw.

Wat ons betreft...

tot een volgende keer!

een dikke tien

Jo en Sjef,
    25-6-2016

Alles was gewoon perfect. Lineke en Piet zijn heel gastvrije mensen. In de b&b ontbreekt niets, aan alles is gedacht: van allerhande informatie tot tijdschriften, leesboeken etc. De compacte keuken is uitgerust met alle denkbare benodigdheden. Rustige ligging met heel veel groen en veel privacy. Zelfs een eigen terras aan het water. Een heerlijk uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte producten en een persoonlijk tintje. Zelfs de krant ontbrak niet.

En het belangrijkste: het is er superschoon!

Fijn verblijf

M.B. Orlon,
    12-9-2015

Gastvrije en attente gastheer en gastvrouw, heerlijk en comfortabel verblijf, een fantastisch ontbijt, prachtige tuin, mooie omgeving...wij hebben genoten!

Genieten!

Janinka Timmer,
    8-9-2015

Wat een liefde en tijd steekt dit echtpaar in hun prachtige B&B! Na een kopje koffie bij het echtpaar in de woonkamer kregen we een rondleiding met uitleg hoe de sauna, sunshower en stoomcabine werken. Aan alles is gedacht. Handdoeken, badjassen, slippers, en een zelfs de houtkachel is al voorbereid! Verder is er nog een enorme tuin, een overkapping met heaters en terras aan de vijver met waterlelies. Het ontbijtje bestaat uit fruit uit eigen tuin en zelf gemaakte jam en zelf gebakken brood. Mm!