We hebben een aantal aanbieders voor Voorthuizen voor je op een rij gezet:

Reviews over Voorthuizen

Super

Theo,
    6-8-2018

Heerlijk guesthouse voor grote groep. Heerlijke bedden. Mooie kamers met eigen badkamer. Zeer compleet! Aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Fam. Stokkerman/pielaet,
    21-7-2018

Mooie kamers, goede bedden schone handdoeken..kortom alles netjes geregeld genoeg speelmateriaal voor de kinderen. En zeker een uitgebreid ontbijt met alles erop en er aan! Hele gastvrije mensen die staan voor de zaak! Aan te raden!! Voor herhaling vatbaar😁

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top!

A + A,
    1-6-2018

Enthousiaste, gemotiveerde, positief meedenkende en behulpzame eigenaars.

Mooie complete locatie, goede schone slaapkamers met goede bedden en eigen sanitair, mede een eigen buitenzitje.

Compleet keukengebruik voor de grotere groepsaccommodatie is van alle gemakken voorzien. Lange picknicktafel buiten om gezamenlijk lekker aan te eten of BBQen.

Binnen een knusse eet-/zitkamer met beperkte natuurlijke lichtinval.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Knus, comfortabel en sfeervol!

Liesbeth,
    21-5-2018

Een hele leuke B&B, maar ook een geweldige groepsaccomodatie! Negen keurige kamers, allen met eigen badkamer, goede bedden. Knus, comfortabel en heel compleet. Sfeervolle inrichting. We hadden er met 23 personen een heerlijk familieweekend.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldige ervaring

Joop,
    7-5-2018

Geweldige aardige eigenaren. Inchecken was wat later dan ik verwacht had. Eigeschuld ik had de mail niet gelezen. Toch vonden ze het erg rot dat ik een tijd moest wachten. Persoonlijk kwamen ze beiden een hand geven toen ik vertrok. Relatief was het verblijf erg (te)goedkoop.

Gereisd alleenreizend in mei 2018