Reviews over Vlissingen

Ideale ligging en zeer verzorgd

Evy,
    5-9-2017

We verbleven in de kleinere rode balk kamer maar de extra ontbijtruimte en grote badkamer maakt alles zeer aangenaam.Heel vriendelijk ontvangen, heerlijk ontbijt gekregen en zelf voor de hond was er een koekje bij het ontbijt 😂. Ellen doet enorm haar best om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken en is daar zeer zeker in geslaagd. Prijs/kwaliteit top!!!!

Verrassende mooie B & B

L. Verhaagh,
    4-1-2016

Vierwinden is een fantastisch B & B. Winkels op loopafstand, eettentjes op loopafstand, haven en boulevard ook op loopafstand. Het verblijf is mooi ingericht, goed bed, nette doucheruimte,keuken met alles wat nodig is. Alles ZEER goed verzorgd, tot en met het eten.

Deze B & B is zeer zeker een aanrader en we willen zeker hier nog vaker gebruik van maken.

Opnieuw fantastisch!!

Helene,
    31-5-2015

Opnieuw een lang weekend geboekt bij de Vierwinden in Vlissingen. Fantastische B&B!! Heerlijk bed, ruime kamer en fijne keuken. B&B is gelegen is het historische centrum van Vlissingen. Heerlijk gegeten in één van de vele restaurants. Dit weekend (eind mei) was het "Amuse me" event. Een culinaire wandeling door Vlissingen, waarbij je in veel restaurants kunt genieten van heerlijke amuses.

Comfortabele b&b op prima locatie

Marjo,
    15-6-2014

Lichte kamer, en heel doordacht ingericht (tv kijken kan vanaf de bank en in bed). Smaakvol aangekleed. Televisie, dvd/cdspeler. Informatie over omgeving, tijdschriften, boekenkastje met gevarieerde literatuur. Eigen opgang, keukentje, badkamer, apart toilet en een klein binnenplaatsje met ochtendzonnetje. De kamer ligt op kleine afstand (minder dan 5 min. lopen) van winkels en horeca. Midden in het centrum aan een klein pleintje. Geen hinder van stadslawaai. De eigenaren waren afwezig toen wij er verbleven maar er was aan alles gedacht. Afbakbroodjes voor het ontbijt, verpakte vleeswaren in de koelkast, eitjes, sap etc. Heerlijk geslapen op een prima bed.

Geweldige plek

Annemieke Hofstede,
    11-9-2013

BB Vierwinden in Vlissingen is een hele fijne bed and breakfast. In het centrum, dicht bij alles, maar toch heel rustig. Fijn dat je niets hoeft te delen en dat er een eigen keukentje bij zit. Het ontbijt is uitstekend. Goede bedden en douche. Wij komen zeker terug!