Reviews over Vlieland

Geweldige eiland ervaring

Aafke,
    20-7-2018

De sfeer is huislijk en hartelijk. Je voelt je meteen op je gemak. Margriet is erg behulpzaam. Ontbijt is heerlijk en goed. Van zeelucht krijgt je trek, maar aan voedsel geen gebrek.

Het eilandergevoel bij Margriet #eenaanrader

Pascal en Yvonn,
    20-11-2017

Het verblijf was echt super, bij binnenkomst voel je je al snel welkom door de openhartigheid van Margriet! Ze is erg behulpzaam en doet er alles aan om het naar wens te maken! Het B&B is super schoon, knus en geeft je een echt eilandgevoel! Het ontbijt is simpel maar alles is inbegrepen met verse producten en van een goede kwaliteit! Het BB is dicht bij het dorp, strand, de boot en fietsverhuur (zoals eigenlijk bijna alles op Vlieland). Kortom, een aanrader!

Een mega aanrader!

Ilse & Renske,
    12-11-2017

Een fijn vebijf gehad voor een weekend. Super gastvriendelijk en lekker huiselijk!

Ontbijt was erg lekker, we kwamen niks te kort!

Kamer bakboord erg fijn en schoon, evenals de badkamer.

Ondanks dat het buiten koud was, liet Margriet de woonkamer deur open staan zodat de warmte van de openhaard lekker naar boven ging.

Een verblijf om zeker aan te raden!

Een meer dan prima ervaring in deze accomodatie.

Jan de Waaij,
    19-8-2017

Heeft Vlieland ons hart gestolen, Joop en Marjo hebben ons ingepakt. Wat een geweldig stel gastvrije mensen. Wegens rugpijn van Joop kregen ze hulp van een koppel familieleden. Deze mensen vielen fantastisch in. Hulde. Al in januari hadden we kamer 1 geboekt. Een schot in de roos. Eigen ingang, prima bedden en ruime douche. De gezamenlijke ontbijt en zitruimte ook heel gezellig gemeubileerd en gedocoreerd. Een goed ontbijt met heerlijk brood. 5 soorten waarvan je ook de lunch kan klaarmaken. De hele dag kan je koffie/thee nuttigen en ook nog diverse soorten thee maken met kruiden uit de tuin. De tuin is heel gezellig ingedeeld en het aantal planten is niet te tellen. Omdat het a.h. eind v.d. Dorpsstraat ligt is het er heel stil. Wel het heerlijke geluid van vogels. Rij je de accomodatie uit en ga je linksaf kom je bij de winkels en horeca, ga je rechtsaf fiets of loop je binnen een paar minuten in de natuur.

Netjes en schoon

Mb,
    9-8-2017

Vriendelijke gastvrouw, alles goed geregeld. Schone kamers en badkamer!!