Reviews over Viveiro

Heerlijke plek met overweldigende gastvrijheid

Ray,
    22-6-2011

Bij Casa do Batán kom je als gasten en ga je weg als vrienden. De gastvrijheid van Antón en Mari Luz kent geen grenzen! Hun huis in de omgeving van Viveiro is prachtig verbouwd en heeft 4 schitterende kamers. Hier vind je rust! Geen TV, wel een heerlijk ontbijt met huisgemaakte jams en cakejes. Vanuit Casa do Batán is de noordkust van Galicië goed bereikbaar. Antón geeft je de aanwijzingen en routes om de mooiste plekjes te vinden. De dag wordt afgesloten met een heerlijk likeurtje in de lounge! Niet makkelijk bereikbaar vanuit Nederland maar als je in Galicië bent kun je er niet omheen!!!

Gereisd met partner in juni 2011