We hebben een aantal aanbieders voor Vinaròs voor je op een rij gezet:

Reviews over Vinaròs

Aangenaam vertoeven

Tim,
    3-1-2019

In december was ik te gast bij Marieke en Gerard. En ben warm ontvangen in hun mooie B&B. De kamers zijn ruim en schoon en er is voldoende privacy. Het ontbijt en avondeten is perfect verzorgd. Deze mensen zijn zeer gastvrij en maken van ontbijt en diner een feestje. Het voelde voor mij meteen als thuis komen. Een fijne plek om even te onthaasten en je krijgt voldoende tips om te ontdekken in de omgeving. Goed om te weten dat ze drie honden hebben, die erg lief zijn.

Het zwembad is in de winter gesloten, maar dat wist ik.

Dank je wel Marieke & Gerard voor alle goede zorgen. En nog de beste wensen voor 2019!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Landelijk gelegen met relaxte sfeer

Marie-louise,
    14-10-2018

Mas del Rey is een plek om je snel thuis te voelen, Marieke en Gerard zorgen voor een relaxte sfeer. Mooie grote kamer met ruim balkon en heerlijke gemeenschappelijke ruimtes (huiskamer, terras voor en achter en zwembad). Ontbijt en diner is lekker en verzorgd. Auto is wel nodig om hier te komen en de leukere plaatsen te bezoeken.

Kortom: een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een heerlijke plek om bij te komen

Ben en Marije,
    14-10-2018

Ruime kamer schoon mooi ingericht

Heerlijk ontbijt

Diner met alle gasten die dat willen, te gek

Mooie omgeving genoeg te ontdekken niet toeristisch

Verbeterpunt het pad naar de B&B

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk!

Lianne Soffers,
    13-10-2018

Een geweldige plek, wel wat afgelegen. Super aardige eigenaren, heerlijk eten en een gastvrij onthaal.

Tevens erg mooie, goed verzorgde kamers.

Gereisd met partner in september 2018

super

Maud,
    12-10-2018

Ontzettend relaxed, lekker ruime kamer, heerlijk en uitgebreid ontbijt, veel te doen in de omgeving, diner top

Gereisd met partner in augustus 2018