Reviews over Vieuxville

Redelijke maar wat afstandelijke/steriele B&B

J. Schoen,
    15-6-2012

11-6-2012 Wij boekten het weekeind na Hemelvaart, waardoor wij wellicht daarom, een beetje buiten het seizoen, de enige gasten waren. Hebben daarom niet van de table d'hôtes gebruik gemaakt, zodat we de kookkunst van de eigenaar niet konden beoordelen. De B&B is keurig. De kamers zijn wat steriel en missen b.v een TV, wat voor € 90 per nacht best bij de prijs zou kunnen inbegrepen zijn. De ontvangst is vriendelijk maar wat afstandelijk.

Het ontbijt is goed maar niet overdadig.

Kortom een redelijke B&B maar de prijs/kwaliteitverhouding is aan de matige kant.

Op de avond van aankomst, donderdag's, was in het dorp Sy geen enkele horecagelegenheid geopend, zodat we naar Durbuy uitweken voor een maaltijd.

Wij herkennen de teneur van andere beoordelingen, waarbij de prijs/kwaliteit en de wat afstandelijke service.

Gereisd met partner in juni 2012

Echte gastvrijheid

Erno,
    25-5-2012

Als u op zoek bent naar een betaalbare overnachting met service en gastvrijheid en iets minder luxe dan een hotel dan bent u hier op het juiste adres.George en Thecla zorgen voor een fijne sfeer en verwennen je als echte gasten.De kamers zijn simpel en het toilet en de douche zijn op de gang. Toch zijn de kamers keurig en de bedden goed.Het gebouw is echt uniek en karakterstiek. Zo ook de indeling, een huiselijk deel met open haard en een dinerkamer. Je kunt heerlijk op de veranda zitten of in de tuin. Helaas is er wel wat verkeer dat redelijk dicht langs het gebouw rijdt. De lokale mensen houden rekening met u als gast en rijden stapvoets voorbij. Thecla kent de omgeving goed en kan je hele leuke wandelingen adviseren direct vertrekkend vanuit de herberg of iets verder weg.Op zoek naar rust en groen...au vieux logis doen! (We waren met 2 personen, zoon en moeder.)

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Weer een heerlijk weekend!

Kato,
    16-9-2011

Eerste keer met z'n twee en nu met vrienden. Ook deze keer weer alles top van kamers, diner's tot gastvrijheid. Bedankt en tot de volgende.

Gereisd met vrienden in september 2011

We komen zeker weer terug!

Anne,
    16-9-2011

Eerste keer met z'n twee deze keer met vrienden. Ook deze keer weer alles oké van kamers, eten tot gastvrijheid. Bedankt Bas en Femia tot een volgende!!

Gereisd met vrienden in september 2011

Duur, brood is op de bon

Yolanda en Krijn,
    22-8-2011

We hadden, volgens de eigenaar (sympathieke vent), de kleinste kamer. Die was inderdaad erg klein. Zo klein, dat de deur van de badkamer versmald was, omdat die anders tegen het bed zo komen bij het openen. Maar goed, de kamer was netjes en proper en voor 2 nachten acceptabel. Wat ons echt stoorde, was het karige ontbijt. Als je 's morgens geen hap door je keel kunt krijgen, heb je er voldoende aan... Alles in kleine, afgemeten hoeveelheden, door de eigenaresse aan tafel gebracht. Toen we vroegen of we nog een paar broodjes konden krijgen, was dat niet mogelijk. Je bent een weekendje weg, betaalt €90 voor een overnachting met ontbijt en dan is het teveel gevraagd om nog een paar broodjes te brengen?? Ik kan begrijpen dat je niet meer klaar legt dan wat gemiddeld opgegeten wordt, want weggooien heeft geen zin. Maar laat je niet kennen voor een paar broodjes als daar om gevraagd wordt, die gaan je de kop niet kosten, maar dat is voor ons wel een reden om hier niet meer naartoe te gaan.

Gereisd met partner in januari 2011
    Femia La Paresse, Zaakvoerster, 16-9-2011
    Ik kan het echt niet laten om op deze beoordeling te reageren, want het raakt mij enorm als mensen onredelijk zijn en liegen. U wilde graag reserveren, maar ik had op voorhand uitgelegd dat ik alleen nog onze kleinere kamer beschikbaar had. U had daar geen probleem mee want u wilde zo graag komen. Wat betreft het 'brood op de bon' en het karige ontbijt ben ik zeer teleurgesteld. Gasten krijgen van ons elke ochtend fruitsap, koffie/thee zoveel men wil, een ei, een croissant, een hard broodje, bruin en wit brood zoveel als men wenst, yoghurt met muesli, fruit, kaasbeleg, twee soorten zoet beleg en twee soorten hartig beleg. Ik vraag mee af hoe u dat karig durft te noemen. De eerste ochtend vroeg u extra harde broodjes die ik toen niet meer had, maar wel nog gewoon wit en bruin brood. Dat vond u niet zo lekker. Ik heb dan ook speciaal de 2de ochtend voor u gezorgd dat u per persoon wel vier harde broodjes had. En dan toch nog z'n beoordeling. Schandalig dat u dit durft te schrijven!!