bed-and-breakfasts in Viareggio

Dagen regen9998753468109

Reviews over Viareggio

• 1Italytravel18-08-2018

Dramatisch

Ik reis tijdens mijn vakanties graag door heel Italië. Een schitterend land en had na een paar prettige dagen in Florence ook een paar dagen Viareggio geboekt. Nog NOOIT is mij iets zo tegengevallen als Viareggio. Je komt nergens het strand op omdat het gehele strand privé eigendom is. Het openbare strand is 10 meter breed langs de kust en 100 smerige meters naar achter. Veel afval, extreme drukte (handdoeken liggen tegen elkaar aan) en héél veel sigarettenpeuken. Er zijn wél genoeg eetgelegenheden als ik dan een pluspuntje moet zoeken maar nooit meer zal ik naar Viareggio teruggaan. Verschrikkelijk!!

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Sara17-08-2018

Geen aanrader

Zeer lange stranden met rijen lang strandstoelen. Voordeel: veel eet en Drankgelegenheden. Nadeel: je mag geen handdoeken in het zand zelf neerleggen want het strand is privé eigendom van hotels. Je wordt weggejaagd oké strandwachters. Je bent verplicht een strandstoel te nemen (€25-60) maar wij werden dan helemaal achteraan gelegd (geen zee te zien) omdat ALLE andere stoelen ‘gereserveerd’ waren. Enkel was hier de gehele dag niemand te zien. Geen culturele aanrader. Meer zuidelijk aan de kust heb je enkele ‘free beaches’ Maar meestal zijn deze dan zeer druk.

• 3Cultuur
    • 4Sfeer in stad
    • 3Stranden
    • 5Zorg voor natuur

augustus 2018

• 7Ggijn07-06-2018

Mooie omgeving

Prachtig strand en waanzinnige zonsondergangen bij de restaurants aan het strand Centrum komt wat chaotisch over qua verkeer

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 6Zorg voor natuur

augustus 2017

• 2Nicolette15-01-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Als je de hele dag op het strand wil liggen en wil winkelen in dure winkels moet je hier zijn. Op het strand staan rijen en rijen parasols opgesteld. Zodra je gaat zitten komen ze meteen op je af rennen dat je moet betalen en vaak ook om je meteen ergens naar achteren te parkeren omdat de stoelen dichterbij de zee zogenaamd 'gereserveerd' zijn. Volgens ons was dat onzin omdat er verder niemand kwam. Restaurants zijn matig, met name aan de boulevard. Aan het strand goed gegeten maar dat was maar één avond open. Viareggio zelf is verder echt bijzonder saai. Geen aanrader. Het enige positieve is dat het op treinafstand van Siena/Lucca zit, maar dan kan je beter gewoon in die steden gaan logeren.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 3Omgeving
    • 2Stranden
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Jurgen B.08-10-2017

Goed: - boulevard - aanbod restaurants - aanbod winkels

Minder goed: - kwaliteit zeewater - stoere strandwachten (als je om 18.30 uur - na een lange dag reizen - bij het overwegend lege strand aankomt, vragen ze of je nog EUR 14,00 wil betalen voor gebruik van een strandstoel. Vervolgens zijn ze verbolgen als je daar geen gebruik van wil maken)

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

september 2017

• 7Katja f01-09-2017

Geht so

Hotel eden kann man gehen. Strand is naja geht so. Preise für zwei liegen mit Sonnenschirm 20 Euro ist zu teuer. Das Wasser dreckig und voller Algen. Hauptstraße direkt an Hotel.

Komme nicht wieder nach viareggio

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 4Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Sjaak10-08-2017

Leuk om een keer gezien te hebben

Winkelstraat was netjes en in goede staat. Waar de permanente markt is mag wel een keer opgeknapt worden. Daar is veel leegstand en slecht onderhouden. Boulevard is netjes en schoon. Leuke winkeltjes, eettentjes en ijssalons. Het strand hebben we niet kunnen bekijken omdat deze alleen maar privé stranden zijn. De wekelijkse markt mag wel wat gevarieerder er staan hoofdzakelijk kleding, badlakens en schoenen kraampjes. Voor toeristen is hier niks aan! Let wel op de straatverkopers, deze worden op het einde van de dag chagrijniger en brutaler.

• 5Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2017

• 7Desire09-08-2017

stad zelf is niet zoveel aan, boulevard is leuk

het stadje zelf is niet zo veel aan, de boulevard is erg leuk

• 8Omgeving
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 3A. van Rooij13-07-2017

Slechte camping

Voor 2 volwassen en een camper een slaapplaats gezocht. Man aan balie vertelde letterlijk niets aan informatie w.b. de camping of wat dan ook. Kwamen om.16.00u aan en na geïnstalleerd te zijn wilde we even een duik nemen in het zwembad, worden we daar tegen gehouden door een jong mannetje. Wat blijkt; zwembad € 3,00 p.p. p.d. met badmuts, douchen € 0.50 per 4 min, geen warm water om af te wassen. Het strand ligt mega ver weg, (waren blij dat we de fietsen bij hadden) en je wordt opgegeten door de muggen. Waren zo weer weg. Echt geen aanrader.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 3Stranden
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 3Renee27-06-2017

Verschrikkelijke plek

We zijn er een uurtje geweest en hebben toen rechtsomkeert gemaakt. Chaos, drukte, een lange weg met veel eettentjes en winkels tussen het beton, absoluut sfeerloos. Alleen maar rijen stoelen met mensen die liggen te bakken. Als je dit leuk vindt, ga er lekker heen. Staat in schril contrast met het prachtige achterland met authentieke en prachtige middeleeuwse stadjes! Waren blij dat we weer weg waren en van de rust en natuur konden genieten van het achterland!

• 2Cultuur
    • 2Omgeving