Reviews over Veurne / Steenkerke

- Vriendelijke gastvrouw

- Wandelafstand veurne centrum

- Verzorgd ontbijt

- Zicht op de velden

- Goede verlichting om te lezen in bed

Negatief

- Geluidsisolatie is niet goed

- Weinig bergruimte in de badkamer

- Beperkte parking bij verblijf (wel grote parking van station)

Annemieke
    21-7-2018

Jammer dat er nog maar zo weinig beoordelingen zijn voor deze b&b, het was werkelijk een heerlijk verblijf! Alles keurig netjes en schoon, ontbijt voortreffelijk veel keuze alles vers. Voor dochter die een koemelkallergie heeft waren zelfs speciale producten aangeschaft, vast een kleine moeite maar voor ons een groots gebaar omdat we dit nog niet eerder zo hebben getroffen! Kinderen hadden genoeg te zien bij de dieren en het speeltuintje en de skelter waren ook een succes. Erg mooi en rustige omgeving.

Geweldig

Arjan Septer
    4-5-2018

Super fris en gezellig B&B, voortreffelijk ontbijt en heerlijke rust!!

Mooi onderkomen!

Kimmos
    4-8-2017

Wij hebben deze b&b geboekt in combi met plopsaland,we verbleven er 2 nachten! Ongeveer 5 min van plopsaland,ideaal! Mooi onderkomen,mooie ruime kamers,netjes,schoon.Ruime keuken met alles erop en eraan!vriendelijke eigenaars. Voor kleine kinderen een leuk speeltuintje,trampoline,paarden lopen zo langs.ieder ook zijn eigen tuintje met een picknicktafel en 2 ligstoelen.voor herhaling vatbaar mochten we nog een keer na plopsaland gaan!

Waar voor je geld!

leo
    5-9-2016

Goed: de ligging, de kamer, voldoende parkeerplaats, ontbijt, klantvriendelijkheid en hygiëne.

Minder goed: restaurant (tijdelijk)gesloten