• 1.666

Sorteren

bed and breakfasts Veneto

Reviews over accommodaties in Veneto

Wij komen vast en zeker nog eens terug!

Karin
    4-9-2018

Bij Vanessa House hadden wij onze tussenstop op weg naar Kroatië. Wat een heerlijke B&B. Kosten noch moeite worden gespaard om het je naar de zin te maken. Elena is een schat!! Prachtige kamer, goed ontbijt met verse jam en cakes. Elena helpt je richting een echte tratorria waar je heerlijk kunt eten. 3 gangen, flesje wijn, drinken voor de kids voor € 45,-. Je zit dan wel tussen de rumoerige Italianen maar dat is juist leuk! Venetië was ook fantastisch!

Een absolute aanrader!

Annelies en Bèr Clabbers
    19-7-2018

Een schitterende, authentieke Italiaanse, prachtig verbouwde boerenwoning. Kamers zijn klein maar fijn! Ontzettend vriendelijke en gastvrije ontvangst. De dames doen hun uiterste best om het jou naar de zin te maken. Het ontbijt is fenomenaal en wordt aan tafel geserveerd met veel eigengemaakte producten. Op het strand (op 700 mtr) staan 2 heerlijke ligbedden en een parasol voor de gasten van deze B&B. Voor de deur van Agriturismo Dolceaqua stopt de bus naar Punta Sabioni. Van daaruit kun je met de boot naar o.a. Venetië, Murano, Burano en Torcello.

Thuiskomen

dav
    26-8-2017

Dit was ons 2e bezoek aan Case di Campagna.

Het agriturismo is voor zowel doorreis als wat langer verblijf een geweldige plek. De accommodatie is top, schoon, netjes, ruim en van alle benodigdheden voorzien. Het ontbijt is lekker en uitgebreid, zeker voor Italiaanse begrippen.

De familie verzorgt het tot in de puntjes, maar blijft op een bescheiden achtergrond. Het zwembad is heerlijk en het water niet vol chloor, maar door een combinatie met zout voelt het aan als bronwater. De groene speelweide is ideaal voor kinderen Achter de speelweide zijn nog een aantal dieren zoals geiten en konijnen. Le casa is op 20 min rijden van het centrum van Verona. We hebben de prachtige opera Aida gezien in de beroemde Verona Arena. De kaarten waren op ons verzoek door de familie geregeld.

Wij komen zeker terug en dan voor een langer verblijf!

Prima adres om snel in hartje Venetië te zijn.

Petra Smeenk
    11-10-2016

B&B ligt in voorstad van Venetië, auto gratis parkeren achter het hek. Eigenaresse spreekt Engels en is zeer behulpzaam. Je krijgt een plattegrond van haar mee. 5 Minuten lopen naar treinstation en vandaar uit sta je met 10 minuten in het centrum. Prijs treinkaartje enkele reis € 1.25 pp. (oktober 2016). Kamer is ouderwets ingericht maar het past op deze locatie. Koelkastje en kluisje op de kamer. Ruime badkamer met douche. Ontbijt is prima. Op 5-10 minuten lopen supermarkt en enkele restaurantjes.

super b&b!

nanda
    7-8-2016

ik was er dit jaar in april al geweest, nu met mijn gezin.

echt een top plek.

super lieve mensen en heerlijk rustig. ontbijt is genieten!