Reviews over Västra Torup

Helemaal top!

Hilly,
    11-8-2018

Zweden is een erg mooi land en zeker een aanrader om te gaan ontdekken. De hartelijke ontvangst van Tanne en Wim, de goede sightseeing tips die ze geven en de sublieme staat van het vakantiehuisje Hoefijzergårds Guesthouse maakte dat we hier een super vakantie hebben gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Huysmans- Willems luc& Anne,
    22-6-2018

Zéér gastvrije mensen super vriendelijk en geven zéér goede tips voor uitstappen een aanrader

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtig appartement!

Joke Heerlien,
    16-9-2016

In plaats van een slaapkamer heb je een heel appartement tot je beschikking. Het is prachtig ingericht met veel kunst en antiek. Het heeft een onlangs gerenoveerde keuken die van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt maak je zelf klaar met de ingrediënten die je in de koelkast vindt. Ook andere basis ingrediënten zoals koffie, thee, suiker, zout, kruiden, koffiefilters etc. zijn aanwezig. En mocht je toch iets missen, dan hoef je alleen maar even bij de eigenaar aan te kloppen en het wordt opgelost. Hoewel de lieve eigenaren in hetzelfde huis wonen ben je volkomen vrij want je hebt een eigen ingang met eigen sleutel. Het appartement is brandschoon. Alleen voor mensen in een rolstoel is dit appartement minder geschikt omdat de slaapkamer op de bovenverdieping is maar voor deze gasten heeft de eigenaar voldoende alternatieve accomodaties ter beschikking die wel geschikt zijn en waar net zo goed een ontbijt klaarstaat. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer goed!!!

Ludo & Ida Marien-Hendrickx,
    8-8-2016

Zeer vriendelijke onthaal. Heel veel todo tips gekregen. Tanne en Wim zijn super lieve mensen.

Verbijf is midden in de natuur en toch centraal gelegen tussen vele bezienswaardigheid in.

Mooi comfortabel, ruim en zeer proper verblijf.

Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Meer dan voor herhaling vatbaar!

Mara V.,
    4-8-2016

Fantastische ervaring op alle vlakken!

Superrustige ligging, weg van alle kabaal, met enkel de geluiden van de natuur rond ons. Zalig om 's avonds een wandeling te maken en oog in oog te staan met het 'local wildlife'. Maar toch centraal genoeg om leuke uitstappen te kunnen maken. Nabij enkele supermarkten en leuke restaurantjes.

Hartelijke ontvangst en door Tanne en Wim die ons bij onze eerste keer in Zweden met raad en daad hebben bijgestaan. Luister zeker naar wat ze te vertellen hebben!

Ruime en vooral propere, nette kamers. Nieuwe, superuitegeruste keuken met alle benodigdheden en kwalitatieve materialen en toestellen.

Ook zeer proper en rein sanitair.

'Eigen' stukje tuin met zeer mooi en comfortabel meubilair.

Tanne en Wim deden alles om ons thuis te laten voelen. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016