We hebben een aantal aanbieders voor Västmanlands voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Västmanlands

Absolute aanrader!

Zsuzsan,
    1-7-2015

Wij zaten in the Farm een mooi groot landhuis. Voor een familie met 2 kleine kinderen eigenlijk te groot maar wel dus heerlijk ruim! Fijne plek, mooi en rustig gelegen, hele vriendelijke behulpzame eigenaar. Voldoende leuke stadjes en plekjes te vinden in de omgeving. Vasteras bv en natuurlijk Stockholm. Liefelijk schoon strandje in Salla.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Rust, Ruimte en Natuurschoon

Jeanine,
    1-9-2011

Wij hebben 2 weken doorgebracht in het landhuis en het was fantastisch. Het huis is zeer ruim en ligt op een prachtige plek. John en Mandy hebben hier een geweldig vakantiedomein gerealiseerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

mooie plek met top gastheer en gastvrouw!

Jack de Vringer,
    28-4-2011

een heerlijke plek om te vertoeven en als basis voor leuke uitstapjes in de omgeving (zoals de zilvermijn, maar ook gewoon vissen bij het meer op loopafstand)

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Zeker een aanrader !!

P.Wolthuis,
    15-11-2010

Deze pas geopende B&B heeft ons zeer positief verrast. We werden zeer goed ontvangen en hebben 4 dagen met veel plezier doorgebracht in de zeer mooie omgeving. Als we weer richting midden Zweden gaan komen we hier zeker weer terug.

Familie Wolthuis Drouwenermond

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

perfecte plek!

familie wieren,
    30-10-2010

Een aantal dagen er tussenuit. Met vliegtuig, via Bremen, naar Stockholm. Auto gehuurd. En na een middagje stad toe aan rust.

We zijn gaan rijden en kwamen terecht op deze fijne plek, B&B BasilBroers. Wat een leuk gezin om te gast te zijn. We voelden ons heel welkom.

Een geweldige tijd gehad. Heerlijk gewandeld door bossen en langs meren. Op de veranda gezeten met een borrel en lekker geslapen in de studio met mooi uitzicht op de parkachtige tuin (waar nota bene cantharellen groeien).

Kamers met allemaal eigen badkamer. Heel schoon en gezellig. En heel goede prijs/kwaliteitsverhouding. De volgende keer nemen we de kinderen mee. Om te vissen! Ik geef niet snel 10-en, maar hier kan ik niet onderuit.

Gereisd met partner in oktober 2010