Västernorrlands

Reviews over accommodaties in Västernorrlands

Rustige, mooie lokatie met super gastvrije service

Lucas,
    10-1-2010

Hier een lang weekend met mijn vader (50+) en zoon (3+) geweest. We zijn super gastvrij ontvangen door de Nederlandse eigenaren Laura en Erik. Zij hebben deze voormalige school weten om te toveren tot een herberg met zeer huiselijke sfeer.

Als er iets is kan je makkelijk bij ze terecht. Helpen je graag.

Voor kinderen (3+) een prima omgeving om te ontdekken (bos, meer). Voor baby's iets minder geschikt.

De kamers zijn eenvoudig en schoon. Ontbijt is een "Europees" (dus niet alleen Knackebrod!).

In de omgeving kan je goed wandelen en ontspannen. Helaas hadden wij net matig weer (regen). Super leuke wandeling gemaakt vanaf Dutch Harbor een berg op. Op de top 'beloond' met een huisje waar je GRATIS (ja echt) een vuurtje kon stoken en uit kon puffen.

Een auto een must. Alles ligt behoorlijk ver van elkaar, "om de hoek" is al snel 30 minuten rijden.

Aanrader! Kom ik zeker nog wel een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009