We hebben een aantal aanbieders voor Varadero voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Varadero voor je op een rij gezet:

Reviews over Varadero

Kees van Staa,
    6-3-2019

Deze Casa heeft een aparte douche / keuken / slaapkamer, dus lekker ruim. Alles is goed onderhouden en schoon. De familie is EEG gastvrij en helpen graag met meedenken waar je lekker kan eten. Het super mooi strand is maximaal 100 meter lopen.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hele fijne casa!

Jeanine,
    25-8-2017

De laatste 3 dagen van onze 15 daagse reis zaten we in deze casa, een echte aanrader! Mooie casa, fijne slaapkamer en badkamer. We hadden ook de mooie achtertuin tot onze beschikking waar we in de ochtend lekker konden ontbijten. Hele vriendelijke mensen. Casa ligt op 2 minuten afstand van een grote supermarkt en het strand. Daarnaast zijn er ook vele restaurantjes te vinden in de straat vlakbij. Paladar Nonna Tina is een absolute must: heerlijk Italiaans restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima verblijf bij lieve gastvrouw

Luc VDP,
    17-4-2017

De casa van Ileana en Ray is goed gelegen, op een paar honderd meter van het rustige strand en met tal van leuke restaurants in de buurt. De woning waar wij verbleven heeft een keukentje, een aparte douche + wc en een kleine slaapkamer. Ileana is een vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Casa in Cuba

Lilly Goossens,
    14-4-2017

Super vriendelijke en gastvrije familie. De kamers waren netjes en schoon en van moderne gemakken voorzien. Het interieur is gedateerd maar dat zie je bij elke casa particulares. Er is een geweldige tuin om in te relaxen, zonnen en wat te drinken. Het strand is op minder dan 5 min. lopen. De maaltijd die Betty voor ons heeft gekookt was geweldig en het ontbijt was ook echt fantastisch!

Gereisd met vrienden in april 2017

Mooie ruime nette Casa vlakbij de zee

Leys gerda,
    29-12-2016

Deze Casa is aan te bevelen vanwege zijn goede keuken( mogelijkheid tot avondeten) mooie nette kamers,ruim terras, en vlakbij de zee en strand en bus en al wat je nodig hebt. deze mensen spreken goed Engels. ons vliegtuig vertrok laat in de avond we mochten nog van de toilet gebruik maken en het terras en de bagage laten staan , een goede service!!

Gereisd met vrienden in december 2016