bed-and-breakfasts in Vancouver

We hebben een aantal aanbieders voor Vancouver voor je op een rij gezet:

Reviews over Vancouver

• 7Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Chanine03-09-2017

Geweldig!!!

Vancouver is echt een super mooie stad. We waren hier jammer genoeg maar 1 dag en dat is erg jammer want er is zo veel te zien en te doen. We zijn zelf eerst naar de lookout gegaan. Daar heb je een heel mooi zicht over de stad, met hetzelfde ticket kan je bijvoorbeeld ´s avonds nog een keer naar boven. Daarna hebben we de hop/on, hop-off tour gedaan. Dit is echt wel aan te raden. Deze brengt je naar alle hoogtepunten van de stad en je kan zelf beslissen waar je uit stapt. Het uitzicht bij de totem poles op de stad en het uitzicht bij de lions gate bridge zijn fantastisch. De mensen zijn er erg vriendelijk. Je hebt hier natuur, strand, stad. Kortom... een stad die echt alles heeft. Ga er zeker nog een keer naar terug voor wat meer dagen.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7Migua01-07-2017

Leuke stad om eenmalig naartoe te gaan

De stad zelf is niet spectaculair. Zo'n beetje alle gebouwen zijn hetzelfde. De main streets rondom Granville zijn leuk maar na twee keer er doorheen lopen heb je de winkels wel gezien. Wij vonden de meeste mensen die we gesproken hebben niet heel vriendelijk. En... HEEL veel daklozen en HEEL veel Chinezen ! Wel de Capilano brug bezoeken alsmede Stanley Park - erg leuk.

• 7Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Judith18-05-2017

Heerlijke stad

Binnen 20 minuten op strand, in de bergen of in de fjorden. Heerlijk groot park. Prima centrum. Erg leuk om fietsend te doen. Het voelde veilig. Erg schoon.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Stranden

mei 2017

• 5Ingrid Schilder19-09-2016

Aardige stad

We hadden meer van Vancouver verwacht maar alsnog genoten. Stanley park en Fly Canada aan de Waterfront zijn een aanrader. Maar ga Niet naar Chinatown. Wat een desceptie na t prachtige chinatown in San Francisco. Vieze straten weinig winkeltjes alleen maar waar je gedroogde vies eten e.d kan kopen en Ongelofelijk veel daklozen en drugsverslaafden!!!!! die in grote groepen op straat liggen en hangen.heel erg triest om te zien dat in deze wijk zo veel ellende is. Wij zijn ook heeeeel snel chinatown weer uit gegaan . Voelden ons heel vies dat we daar vandaan kwamen.....een aanrader is ook de Metrotoen mall. Giga winkelcentrum in Bunaby die je met de skytrain voor een prikkie heen kan en je bent er binnen ongeveer 10 a 15 min. Giga foodcourt erbij en betaalbare winkels. Veel beter winkelcentrum dan downtown Vancouver zijn.

• 2Cultuur
    • 5Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 8Robert12-07-2016

Overweldigend

De stad is druk, gebruik dus je auto niet, maar maak gebruik van het openbaar vervoer met bussen en trolleys of gebruik de gratis shuttles naar de grote attracties. Ok met de hop-on-hop-off bus die in de buurt van veel hotels stoppen, kun je je enkele dagen prima verplaatsen binnen de stad. Fietsen in Stanley Park is een must; de beste manier om er van te genieten. Chinatown is een afknapper met veel verslaafden en zwervers, die je in mindere mate in heel Vancouver tegenkomt. Hoort bij een grote stad, maar hier wel erg nadrukkelijk aanwezig en soms zelf agressief scheldend als je niets geeft. Gastown is ontzettend gezellig: een groene wijk in een grote stad met prima restaurants en mooie winkels en ga op het hele uur bij de Steamclock kijken. Dat zie en hoor je nergens!

• 9Cultuur
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8halth21-09-2014

relaxte en schone stad

In en om Vancouver genoeg te zien en te beleven. Sfeer in de stad voelt prettig aan. Mooie stad.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Quadrifoglio16-09-2014

Voor iedereen wat wils

Goed voorbereiden wat je wilt bezoeken, zeker als je maar een paar dagen blijft.

• 7Uitgaanslevenn

augustus 2014

• 8W.Wollendorf15-09-2014

Stad met prettige uitstraling

Erg prettige sfeer. Veel gezellige eettentjes. Aanrader hop on hop off

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Jef08-09-2014

will be there again

Beautiful. Such a pretty and clean city with a nice parc.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad