Reviews over Valkenburg (aan de Geul)

Aparte ervaring

Adrie,
    12-8-2018

Een B&B met verschillende etages en kamers. Het geeft een beetje rommelige indruk, verschillend meubilair. (Kringloop?) Geslapen op een familie kamer en deze was wel prima en compleet . Goed voor een paar nachten . Wel veel betaald voor toeristenbelasting 14€ voor 2personen en 2 nachten

Ontzettend fijn gehad!

Karin,
    21-6-2018

Alles perfect! Fijne kamer..schoon...heerlijke omgeving...ontzettend vriendelijke lieve mensen...lekker ontbijt en voortreffelijke koffie ❤ een echte aanrader

Prima

Hans,
    24-5-2018

Motel De Heek is ons prima bevallen. Gerenoveerde kamer was functioneel ingericht, fijn bed en schoon. Op loopafstand van Valkenburg, ca. 15 min. Ontbijt bijgeboekt. Was goede prijs-/kwaliteitverhouding. Wat ons betreft een prima motel om een paar dagen te verblijven.

Prima plek voor midweek of weekeinde

Fam.Drenth,
    8-1-2018

Wij hadden een rustig weekeinde uitgezocht (eerste week januari) en we hadden de prachtige gerenoveerde (kamer 2) Prima plek en netjes. De vriendelijke familie ontvangt je hartelijk. Prima ontbijt ook. Prijs kwaliteit verhouding is top.

Het is 17 a 20 minuten lopen van het centrum van Valkenburg en ligt aan een relatief rustige weg. Met de auto ben je er in enkele minuten.

Een goed verblijf wat prima is aan te raden

Hans Molenaar,
    30-12-2017

Een heerlijke locatie midden in het centrum op korte loopafstand van de heerlijkheden van Valkenburg, kabelbaan, grotten, thermae 2000, restaurants en het heerlijkste biercafe van de omgeving, vriendelijke en zorgzame mensen die een heerlijk ontbijt voor je klaar maken. Alle elementen voor een heerlijk verblijf.