Valkenburg (aan de Geul)

We hebben een aantal aanbieders voor Valkenburg (aan de Geul) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

Reviews over Valkenburg (aan de Geul)

Absolute aanrader!

Annemarie Boodt,
    14-4-2019

Appartement Stoer is een prachtig appartement met alle voorzieningen. Een prima bed en een mooie badkamer. Bij mooi weer een privé tuin om lekker te vertoeven. Zeer gastvrij en een super de luxe ontbijt ! Wij gaan er zeker vaker naartoe.

Gereisd met vrienden in april 2019

Aparte ervaring

Adrie,
    12-8-2018

Een B&B met verschillende etages en kamers. Het geeft een beetje rommelige indruk, verschillend meubilair. (Kringloop?) Geslapen op een familie kamer en deze was wel prima en compleet . Goed voor een paar nachten . Wel veel betaald voor toeristenbelasting 14€ voor 2personen en 2 nachten

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontzettend fijn gehad!

Karin,
    21-6-2018

Alles perfect! Fijne kamer..schoon...heerlijke omgeving...ontzettend vriendelijke lieve mensen...lekker ontbijt en voortreffelijke koffie ❤ een echte aanrader

Gereisd met partner in juni 2018

Prima

Hans,
    24-5-2018

Motel De Heek is ons prima bevallen. Gerenoveerde kamer was functioneel ingericht, fijn bed en schoon. Op loopafstand van Valkenburg, ca. 15 min. Ontbijt bijgeboekt. Was goede prijs-/kwaliteitverhouding. Wat ons betreft een prima motel om een paar dagen te verblijven.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek voor midweek of weekeinde

Fam.Drenth,
    8-1-2018

Wij hadden een rustig weekeinde uitgezocht (eerste week januari) en we hadden de prachtige gerenoveerde (kamer 2) Prima plek en netjes. De vriendelijke familie ontvangt je hartelijk. Prima ontbijt ook. Prijs kwaliteit verhouding is top. Het is 17 a 20 minuten lopen van het centrum van Valkenburg en ligt aan een relatief rustige weg. Met de auto ben je er in enkele minuten.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)