We hebben een aantal aanbieders voor Valencia voor je op een rij gezet:

Reviews over Valencia

Zon zee, en shoppen!

J.Schippers,
    29-11-2018

Super mooie sfeervolle kamers, en vriendelijk personeel. Ze nemen tijd voor je om de mooiste plekjes van Valencia te adviseren. Lekker door de stad en het park gefietst richting het strand. Goede locatie als je van shoppen en strand houdt! Ik ga zeker terug :)

Gereisd alleenreizend in september 2018

Aanrader

M van Slooten,
    26-10-2018

Een geweldige plek in Valencia! Margarita zorgt ervoor dat je het aan niets ontbreekt. Ideale ligging in een rustige straat midden in het centrum. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

Het meest positieve ooit!

Nancy,
    6-10-2018

Het is er fantastisch! Ik kan niets noemen wat niet goed zou zijn! Voor alle leeftijden en ook voor mindervaliden zeer geschikt. Perfecte service, hele gezellige mannen die de b&b samen runnen en een super uitgebreid en lekker ontbijt. Heerlijke bedden, mooie kamers. Net een dag thuis en ik mis ze nu al! Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Onovertrefbaar !!!!!

Ron Wuijster,
    20-8-2018

Nog nooit zoiets geweldigs meegemaakt. Fantastische lokatie met hele lieve en zorgzame uitbaters. Niets is ze gek. Goede bedden, heerlijk ontbijt. Heel gezellige inrichting. Zelfs je vuile was willen ze schoon afleveren bij je. Wij waren met twee van onze kids, van 18 en 20 jaar die ook genoten hebben. Ook nog eens midden in het centrum !!! Top top top !!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super !!

Alexandra,
    12-7-2018

Geweldige accommodatie!

We hebben genoten van jouw ontvangst en de dagen dat we bij jou konden verblijven.

Een geweldig centraal gelegen, zeer sfeervol ingerichte B&B met een super ontbijt elke dag weer opnieuw.

Tevens jouw persoonlijke aanvulling met belevenissen en tips om de stad te bezoeken hebben er voor gezorgd dat we ons elke minuut fantastisch hebben vermaakt.

Geweldige tips voor restaurants, tapas en shops etc. Je zal ons zeker terug zien!!

Gereisd met vrienden in juni 2018