We hebben een aantal aanbieders voor Urbino voor je op een rij gezet:

Reviews over Urbino

Perfect

Wendy,
    19-4-2016

Albornoz is een uitstekende B&B binnen de oude stadsmuren van Urbino. Er zijn drie kamers die prima ingericht zijn, er is zelfs een keukenblokje. De auto is op een paar minuutjes afstand makkelijk te parkeren. Je loopt in een paar minuten via een steile straat naar het centrum. De eigenaren wonen zelf niet in het huis. Ontbijten doen je bij een leuk barretje om de hoek, bij mooi weer lekker buiten op het terras. Op zondag is de bar gesloten en wordt het ontbijt door de gastvrouw klaargezet (yoghurt, melk, sap, cake etc). Vlak naast de B&B ligt het fort van Albornoz met een mooi groot park met een schitterend uitzicht. Voor het huis ligt een heel klein maar zeer sfeervol binnenplaatsje.

Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldig Country House

Angelo,
    27-8-2010

Voor mensen welke van het echte Italiaanse leven houden en van de natuur is deze bestemming een oase van ruimte en rust. Ook is deze bestemming ideaal om uitstapjes te maken naar Urbino, San Marino en bijvoorbeeld Rimini.

Er is in de omgeving veel te zien, maar ook bij het huis zelf kunt u heerlijk genieten van de rust en heel veel mooie vlinders in de tuin. De gastvrouw is erg vriendelijke en wij hebben er een heerlijk gevoel aan overgehouden. Als het gaat om de vriendelijkheid was deze vakantie de nummer 1 tot nu toe!

De gastvrouw spreekt Engels en kan ook informatie verstrekken over de omgeving.

Ook de prijs is zeer interessant.

Gereisd met partner in juli 2010

Ontzettend mooi gelegen!

Roel,
    22-6-2010

Ontzettend mooi gelegen!

Een prachtig uitzicht, een zwembad en vriendelijke mensen, wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in mei 2009