Bed and Breakfasts Uganda

Reviews over accommodaties in Uganda

Ga hier zeker terug!

Esther Munnig Schmidt,
    29-10-2018

Vriendelijk personeel. Nette accommodatie. Lekker eten!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Aanrader door verzorging, locatie en bijzonder vri

Pieter Streefkerk,
    20-7-2018

Een geweldige locatie. Mooie schone kamers aan een schitterende tuin met veel bijzondere vogels. Op enkele kilometers van de luchthaven, in 10 minuten sta je in de vertrekhal. Heerlijk gedineerd (3 gangen). Geen enkele negatieve opmerking te maken. Top locatie.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi onderkomen

karine,
    11-12-2016

Super mooie accommodatie. Het was even schrikken toen we er heen reden, je komt door de sloppenwijken maar eenmaal binnen kom je in een prachtige omgeving met super sympathieke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Huiselijk, ontspannen

Anja,
    22-10-2015

Mijn verblijf was echt op en top heerlijk! Er heerst een hele ontspannen, huiselijke sfeer. Intzettend vriendelijk personeel. Na een dagje op pad te zijn voelt Villa Katwe als thuiskomen!!

Gereisd met vrienden in september 2015

Fantastische accomodatie

Monika,
    24-7-2014

Dit guesthouse is een heerlijke plek om even tot rust te komen. In een mooie tuin liggen de kamers, die van alle basis gemakken zijn voorzien. Prima matrassen en lekker warm water om te douchen. meer heb je ook niet nodig. Ontbijt en diner zijn goed verzorgd en heerlijk. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014