Reviews over Tuoro sul Trasimeno

Geweldig

Ron v Dam,
    12-9-2018

De gastvrijheid van de Familie Pellegrino is top.

Niets is teveel voor hun gasten. Ontbijt service ook goed verzorgd

De accomodaties is schoon en sfeervol ingericht, rustig gelegen met een prachtig uitzicht op het trasimeno meer.

Het zwembad is heerlijk, gelegen in de grote tuin.

Voor informatie over uitstapjes in de omgeving kan je uitstekend terecht bij de Familie .

Grote steden goed te bereiken vanaf deze locatie.

Heerlijke plek!

Hilde en Fred,
    12-8-2018

Bij Villa Pellegrino is het echt thuis komen. Marijke, Sandra, Jeroen en Mauro staan altijd voor je klaar en niets is hen te gek. Wij hebben hier tijdens onze roadtrip door Italië 2 nachten genoten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en het zwembad met uitzicht op het meer van Trasimeno is heerlijk. Meer dan voldoende ligbedden en schaduwplekken. Een perfecte uitvalsbasis voor een van de prachtige plaatsen in de omgeving. Vooraf krijg je van Marijke een mooie routebeschrijving zodat je op de beste plekjes komt! Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd! Wij raden Villa Pellegrino aan iedereen aan!

Bellissimo!

Theo & Marije Basstein,
    12-8-2018

Wat een heerlijke stek. Je kunt je vakantie in Italië niet beter beginnen dan bij Villa Pellegrino. Vanaf het moment van aankomst tot aan het vertrek wordt je verwend en aangenaam verrast door bijzonder gastvrije eigenaren (wat de verrassingen zijn vertellen we niet, anders zijn het geen verrassingen meer ;-). De schitterende hoge ligging en het fantastische uitzicht op het meer van Trasimeno maken van Villa Pellegrino een pareltje in Umbrië. Bovendien is in deze streek is heel veel te zien en vooral te genieten. Dankzij alle goede tips en adviezen van Marijke hebben we meer gezien dan een Capitool-gids ons kan vertellen. Nu is een Bed & Breakfast geen hotel maar Villa Pellegrino mag wat ons betreft vier sterren op de muur spijkeren. Het is de reis meer dan waard. Gewoon doen dus!

Fantastisch 😎

H. Schuring,
    18-7-2018

Prachtige locatie met een schitterend uitzicht over het lago di Tresimeno, we hadden een appartement voorzien van alle gemakken vaatwasser, oven, magnetron, koelkast /vriezer. Zeer vriendelijke eigenaren die ook nog eens veel konden vertellen over de bezienswaardigheden in de omgeving. Een adres waar we nog wel een keer terugkomen!! (Wat we anders niet snel doen)

Genieten!

Mirjam Groninger,
    5-7-2018

Fijn, superschoon appartement met vaatwasser en zelfs oven en magnetron.

Heerlijk terras voor je appartement met uitzicht op de prachtige tuin met zwembad en het Trasimenomeer. Rust, natuur en fijne eigenaren waar je op ieder moment van de dag bij terecht kan voor vragen over uitstapjes. Wij hebben ons verblijf verlengd, er is zoveel te zien in de omgeving en gaan zeker nog een keer terug! Aanrader dus!