Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

• 1.997

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Een keer Dolemieten altijd Dolemieten

Ellen Hodiamont-Muijrers,
    19-2-2019

Prachtige appartementen met alles erop en eraan, gelegen in een prachtig gebied. Niets ontbreekt hier. Mooi ingericht en het skigebied is top. Oostenrijk is mooi maar in dit skigebied veel zon, prachtig uitgestrekt gebied, lekker eten en drinken. Boek een keer in dit gebied en je blijft terug gaan.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige superluxe B&B

Jacco Robbe,
    5-9-2018

Splinter nieuwe Farmhouse B&B op korte loopafstand van de piste en skilift in het gebied Alta Badia, Dolomiti Superski en toegang tot de Sella Ronda. Heerlijke kamers met groot balkon fantastisch uitzicht. Zeer modern en luxe, maar toch heel warm en vriendelijke inrichting. Fijne rustige sfeer met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Deze hebben werkelijk alles uit de kast gehaald om een fantastisch, kleinschalig, maar ruim opgezet gebouw neer te zetten. Ze hebben zeker niet bezuinigd op kwaliteit en degelijkheid. Goed en uitgebreid ontbijt in een sfeervolle ruimte. Op verzoek verzorgt de gastvrouw voor eieren met spek, precies zoals je het wenst. Heel gemoedelijk en gastvrij, het ontbreekt je hier aan niets. Een heel mooie sauna/welness via loopbrug op de verdieping te bereiken. Kortom heerlijk vertoeven!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Top accomodatie en gastvrijheid

Ellen,
    22-8-2018

Wat een gastvrijheid! Wij hebben er een week gelogeerd. Een prachtige plek, met mooie schone kamers. Iedere dag een heerlijk ontbijt met verse fruit, eigen gemaakte taart en geserveerd met een glimlach. Het is 10 minuten lopen, tussen de appelbomen, naar het meer. Er zijn leuke plaatsen in de omgeving te bezichtigen. Deze agriturismo raden wij van harte aan.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een onvergetelijke plek

Ronald Hoogeveen,
    20-8-2018

Nu voor de tweede keer in deze fantastische agriturismo (B&B) geweest en wederom was alles perfect. Je geniet hier weer elke vakantiedag van de gastvrijheid het super ontbijt de schone Kamers en de prachtige ligging van de accomodatie. Daarbij is een glas witte wijn of een glaasje eigengemaakte grappa inbegrepen. Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch! Aanrader!

Mark en Manon,
    14-8-2018

Fantastische accommodatie. Mooie ligging en gastvrije mensen. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018