We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Toscane

Echte aanrader

Michael Van Malderen,
    22-12-2018

We zijn enorm verrast geweest door het onthaal, de mooie kamers, het prachtig zwembad. Alles was tip top. Dan het welcome diner, waw,... Ons verblijf kon niet beter zijn. Toffe tips ook voor de uitstappen. Dit is echt een aanrader, om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in november 2018

Mooier dan op foto !

Vandenboeynants,
    19-12-2018

Met onze groep hebben we een prachtig verlof gehad in Villa Luogoceleste, Tuscany, Italy, zeker voor herhaling vatbaar

Alle commentaren die je leest kloppen volledig, wij kunnen deze alleen maar bevestigen. Zou zelfs durven zeggen dat het mooier is dan op de foto's.

Proficiat met jullie mooie B&B, dit is echt iets om trots op te zijn. We zijn benieuwd naar het nieuwe zwembad ;-)

Paul, Ann nogmaals bedankt !

Gereisd met vrienden in september 2018

Zal in herhaling vallen

Karel de ridder,
    12-12-2018

Een zeer aangename B&B in Toscane, perfect gelegen voor alle gelegenheden. Was onze eerste keer en zeker niet onze laatste keer.

Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Je word er stil van!

Marcus Gillioen,
    9-12-2018

Bij aankomst werden we super ontvangen door Paul en Ann. Zeer mooie omgeving. Een zwembad om trots op te zijn. Chique villa. Ruime luxueuze kamers. Typisch toscaanse producten bij het ontbijt. Genoten van Paul zijn kookkunsten. Ann haar informatie over routes of restaurantjes is een plus. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Super vakantie

Benoit,
    6-12-2018

Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen door Paul en Ann. Hier geniet je echt zoals God in Italie. Knap ingerichte villa met kamers waar je alles hebt. Het paradepaardje is het infinity zwembad. Super verzorgd en uitgebreid ontbijt. De avonden dat we konden blijven eten hebben we enorm genoten. Beste sabayon ooit Paul ;-) Ideale ligging om dorpjes in deze zeer prachtige streek te bezoeken. Een aanrader is de tour met de Vespa naar Montalcino, Montepulciano en Pienza. Gewoonweg Super

Paul, Ann Bedankt !

Gereisd met vrienden in september 2018