bed-and-breakfasts in Torquay

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Torquay

Reviews over Torquay

• 8H Slegers01-08-2018

Verrassende plek!!

Mooi rustig Engels kustplaatsje! Wij zijn hier enkele dagen in een b&b verbleven en hebben enorm genoten! De Engelse kust heeft ons enorm en positief verrast! Rustig stranje, leuke bars en restaurants, leuke boulevard om te wandelen en geen massa toerisme!

Aanrader zijn de Italiaan in het oude centrum en drink daarna eens een lekkere pint in een typisch Engelse pub!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 8ronwille20-09-2014

Badplaats ?

Gezien het grote verschil tussen eb en Vloed, kun je niet echt lekker op het strand liggen. Er wel een zandstrandje, maar dit verdwijnt bij vloed onder water en er blijft dan alleen een hoge betonnen zeewering over om op te liggen.

• 6Stranden

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10KL84PD07-08-2013

Uniek stukje Engeland

Prachtig stukje engeland wat nog niet is ontdekt door het massatourisme. Prachtige stranden en een glooiend achterland. Dit in combinatie met het sub-tropische klimaat (dit is niet gelogen) maakt van torquay en devon een prachtige vakantiebestemming.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 6bfk04-11-2012

mooie baai

de torbay is erg mooi maar torquay zelf vond ik iets minder leuk dan brixham aan de zuidkant baai

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Jolanda van Meegen24-06-2012

Voor ieder wat wils.

Uitstekende bestemming. Mooie brede stranden, leuke pubs zoals bv "the hole in de Wall"oudste pub van Torquay. Theater, winkelcentra, dierentuin. Je hoeft je niet te vervelen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Engelan veel leuker dan menigeen denkt23-12-2011

Heerlijke vakantie in Devon

Het was in alle opzichten heerlijk, leuke mensen, goede accommodaties, heerlijk weer enzovoort

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Martijn07-09-2011

Leuk havenstadje

Prima tijd gehad in het zuiden van Engeland. Leuk stadje, leuke sfeer. Strand is niet veel bijzonders, maar het centrum en de haven zijn harstikke gezellig. Prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 1985

• 8djimmieetten14-08-2011

Erg sfeervol

Torquay, ik ben er dit jaar twee dagen geweest, en het waren er naar mijn mening veel te weinig! Er is zo veel te beleven in Torquay: overdag de stranden, 'savonds het centrum. Naast erg veel leuke tentjes zijn er ook een paar casino's te vinden, erg leuk natuurlijk! Verder is er een mooie omgeving waar leuke wandelingen gemaakt kunnen worden.

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10marga bontjer30-10-2010

fantastische plaats aan de zee

prachtige plaats voor wandeling langs het strand, de omgeving te verkennen, mooie vergezichten. Bos, zee en strand en een lekker klimaat. Niet te warm niet te koud.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Josephine van der Flier10-07-2010

Verrassend gezellig.

Leuke plaats, goede sfeer. Het strand in Torquay zelf stelt niet zo heel veel voor. Ligt langs een drukke weg. Welgeteld één strandtentje helemaal aan het eind van het strand en slechts één restaurant met groot terras ontdekt aan de overkant van de weg. Ook een groot grasveld/park waar de Engelsen op het gras zitten en genieten van het weer met of zonder drank, eten en vrienden/familie. Volop restaurantjes in het centrum en rond de haven. Centrum van de stad ligt deels heuvelopwaarts. We hadden prachtig weer en wilden graag buiten eten, tja dat was een beetje lastig want er zijn weinig terrassen bij de restaurants en pubs. Heel veel B&B/Guest Houses en Hotels, dus in het zomerseizoen zal het erg druk/toeristisch zijn. Toen wij er waren was het gezellig druk. Aangenaam klimaat. De oude Abdij is een bezoek waard. Goede uitvalsbasis om Devon te ontdekken. Prachtige kust ten zuiden van Torquay.

Gereisd met partner in mei 2010

10 van de 20 reviews gezien