bed-and-breakfasts in Toronto

Reviews over Toronto

• 8Willemijn Holland06-02-2018

fantastisch

Lekker eten Gastvrije mensen Goedkope kleding Mooie natuur Grote afstanden iets minder Veel bezienswaardigheden (Sky dome, Niagara Fallss, Rocky Mountains, Alcounqin Park)

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8A Beersma26-06-2016

wereldstad aan het meer van Ontario

12 Mei. Via de snelweg langs Lake Ontario naar Toronto [183 km]. Het is vrij druk op deze weg. Bij het naderen van deze wereldstad, zien we de skyline, welke zich kenmerkt in hoge gebouwen met in het midden de TV toren als symbool van Toronto. Met behulp van de Tom-Tom rijden we downtown dwars door de stad. Bij het hotel is geen gelegenheid om buiten te parkeren en á raison van Can.$ 31.- zetten we de auto in de garage onder het hotel, wel zo veilig. Het hotel ligt om de hoek bij de Youngstreet, de hoofdstraat met vele winkels, restaurants, bioscopen, theaters en een shopping-mall van 2 km, die loopt naar het Lake Ontario. De stad is een mix van oud en nieuw, met veel verkeer, smoezelige winkeltjes en eethuisjes. Het pas gereed gekomen Shopping Center heeft 4 etages en sluit aan op het ondergrondse net van metro’s en treinen. Het behoort tot het grootste winkel en entertainment gebeuren in Canada. Hier blijven we twee dagen. Het weer is prachtig en de vooruit zichten voor morgen zijn veel belovend.

13 Mei. Vrijdag de 13de. Vannacht heeft het geregend en de weerverwachting voorspelde slecht weer. Een koufront met sneeuw. (Ook in Noord-Amerika is het te koud in dit jaargetijde). Niets van dit alles. Na het ontbijt komt de zon door. Wandelend en genietend van de stad lopen we naar de halte van de Hop On-Hop Off bus en om kwart voor elf vertrekken we voor een rondrit door Toronto met gids. Omdat de zon uitbundig schijnt besluiten we om op het bovendek een plaatsje te nemen. Oude gebouwen en huizen afgewisseld met wolkenkrabbers waar mensen werken en wonen. Op deze wijze ondervindt en zie je de stad van alle kanten met de belangrijkste gebouwen en stadsdelen. We doen 2 rondjes. Tegen zessen gaan we eten in een Vietnamees restaurant wat weer eens een andere beleving geeft. Prima! Tegen half vijf stappen we uit en doen nog wat inkopen. Het was een schitterende dag. Morgen weer richting Amerika. Williamsport. [484 km]

• 7Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2016

• 7gjaltemahenknel16-01-2016

Mooie doorreis stad

Mooie moderne stad. We zijn op familie bezoek geweest, en doordat er relatief weinig hoogbouw is een mooie ruime stad. Gemakkelijk met eigen vervoer te doen.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in juli 1978

• 9candy_mulder_109-06-2015

Heel gemoedelijk

Een wereldstad met een dorpssfeer... iedereen vriendelijk, behulpzaam, alles is er kraaknet.... een heerlijke tijd gehad.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

april 2015

• 10MAURICE VAN LEEUWEN05-06-2015

Dit is echt aan te raden!

Dit is een prachtige vliegbestemming, maar ook om je familie op te zoeken

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd in oktober 2014

• 8Bonehead28-07-2014

Toegankelijke metropool

Ondanks de grote van de stad vond ik de stad erg toegankelijk. Parkeren nabij het centrum kostte 20 dollar voor de hele dag. Veel bezienswaardigheden zijn dan lopend te doen. In Toronto kun je je wel een paar dagen vermaken.

• 7Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur
    • 2Cultuur

Alleen gereisd in mei 2014

• 8Menno23-07-2014

Mooie stad in combinatie met Niagara watervallen

Dit is een mooie stad met indrukwekkende CN Tower en veel winkel mogelijkheden. Aanrader om dan ook meteen naar de Niagara watervallen te gaan.

• 9Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Ingrid18-06-2014

Fantastische stad

Heerlijke stad, veel cultuur, mooie winkels en de Tower is echt de moeite waard!

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2001

• 8M&M 08-06-2014

Leuke citytrip

Schone, groene stad. CN tower is een aanrader, prachtig uitzicht over de stad.

Gereisd in juli 2000

• 8Laura en Mark18-03-2014

Leuke veelzijdige stad.

Uitstekende bestemming voor een korte citytrip of als toevoeging aan een rondreis.

Gereisd met partner in januari 2014

10 van de 72 reviews gezien