Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Leuk verblijf

Jurgen Vermeersch,
    12-8-2017

Van buiten af een minder goede aanblik, maar eens binnen is alles piek fijn. Goed onthaal in onze moedertaal. Ruim appartement, maar te duistere living (weinig verlichting aanwezig). Raam van de badkamer kon niet volledig open, waardoor deze redelijk vochtig bleef. Voor ons waren de matrassen niet gepast. 's Nachts was de omgeving rustig,

leuk overdag de stoomtrein te kunnen horen . De Hochschwarzwaldkarte is een zeer interessante troef. Voor ieders wil is er in de omgeving wel een activiteit te vinden. Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Echt tegek. Ik ga morgen terug

Tijl en Birgit,
    22-12-2015

Het Action Forest Hotel is ons favoriete hotel omdat je er zoveel leuke en spannende activiteiten kan doen. Het klimpark achter het hotel hoog in het bos, het zwemparadijs om de hoek, en het prachtige meertje zijn echte aanraders. In de winter is skieen en snowboarden ook heel leuk en voordelig op de Feldberg. Doen dus.

Leuke week in Titisee

Riande Hutink,
    19-8-2013

Een week verbleven in het appartementencomplex. Appartementen hebben een balkon, de hotelkamers niet.

Ontbijt eenvoudig maar goed. In ontbijtzaal staan picknicktafels en

banken.

Personeel gaat om 18 uur weg, maar je kan dan het hotel in met je kamersleutel. In de recreatiezaal kan je drinken pakken. Je moet dan je naam op een lijst schrijven met wat je meegenomen hebt.

7 minuten lopen van het superleuke Badeparadies met veel glijbanen.

Tegenover het treinstation, maar daar geen last van gehad.

Je loopt door de spoortunnel en belandt dan middenin het toeristische Titisee.

Bij meerdere overnachtingen krijg je de Hochschwarzwald Card met gratis toegang tot attracties in de omgeving.

Geboekt via booking.com. We hebben pas bij vertrek betaald.