We hebben een aantal aanbieders voor Texel voor je op een rij gezet:

Reviews over Texel

Gaan we vaker doen!

Martijn,
    4-3-2019

Maarten & Marianne zorgen voor een fijne open sfeer. Je bent er snel op je gemak. Ontbijt en kamer, erg verzorgd, maar ongedwongen.

Gereisd met partner in maart 2019

We willen terug!

Boto,
    24-2-2019

Je kunt er heerlijk wandelen, Texel is een paradijs voor vogelliefhebbers, gastvrouw Esther is niet alleen vriendelijk, behulpzaam, en attent maar kookt ook nog eens Het Perfecte Ei in heel veel variaties voor het ontbijt. Over eten gesproken: Op kruipafstand ligt het fijne restaurant Topio (niet op zijn Rotterdams uitspreken..) met allerlei verrukkelijks, zoals oesters, waar we ook al zo vriendelijk werden ontvangen. Ga tot slot naar het Vogelkijkcentrum verderop in de straat, bewonder de zeearend en de bladkoning in de winkel en ga op vogelsafari en je weekend is volmaakt.

Aanrader !

René,
    21-2-2019

Prima adres voor een kort verblijf op het mooie Texel. Vriendelijke ontvangst. Ruime kamer. Lekker ontbijt.

Wauw!

W Bolander,
    21-2-2019

Geweldig! Wat een aanrader! De kamer, de sfeer, de bedstee, het bad, het ontbijt..een kleine opsomming van heerlijke momenten. En als kers op de taart, het diner-arrangement. Texelse gastvrijheid met culinaire hoogstandjes! We hebben genoten!

Heel goed

Tim Versteeg,
    18-2-2019

Midden centrum Cocksdorp, fantastische eigenaren!