bed and breakfasts Texel

Reviews over Texel

uitstekend verblijf

jef beirinckx,
    5-11-2018

super mooi verblijf, midden tussen heerlijke restaurants, ongedwongen sfeer, lekker ontbijt, dank voor het glutenvrije ontbijt!, super bedden, rustige nachten, zeker aan te bevelen,Esther is er wanneer je ze nodig hebt, heel gezellig, ...

Absoluut voor herhaling vatbaar

Janet Tilman,
    29-10-2018

Knus en heerlijke sfeertje om te verblijven. Het matras in de bedstee was iets minder maar dat mocht de pret niet drukken.

Hele fijne B&B

Ivonne en Enzo,
    27-10-2018

Vriendelijke ontvangst en verzorging super. Naast dat het heel schoon en lekker fris is, een super heerlijk ontbijt. Tijd voor een babbeltje met de gasten en het was voor mij direct duidelijk waar het hart en ziel ligt voor deze mensen. Goed bezig hoor!!!

Harry Verhoek,

Super B&B 100% te Vreden erg aan te bevelen voor een paar dagen luxe

Heerlijk genieten op Texel.

Ingrid en Sanne,
    27-10-2018

Afgelopen midweek weer heerlijk genoten in de B en B. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, vaak nog voldoende voor de lunch erbij.

Goede bedden, lekkere douche gewoon perfect.