Reviews over Terwolde aan de IJssel

Fantastische plek

yves velghe,
    4-5-2013

Deze Bed en Breakfast is zeer goed meegevallen. Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooie kamers en goede bedden. Ook zeer kindvriendelijk. Mooie grote tuin met trampoline,... fietsen; rustig straatje waar ze kunnen fietsen;

Pretpark Juliana toren ligt er niet zover vandaan.

Fantastische plek

Jan van der Stel,
    16-8-2012

Het KleineLandHuis is een prima plek voor een B&B, heel gezellig en het worden echt je vrienden.

Rust, landelijk, vriendelijk, zeer goed ontbijt!

Fred en Elly Visser,
    5-7-2011

Boerderij De Aze ligt mooi. 's Avonds is het lekker zitten in de deckchairs tegen de zuidgevel. Er liep zelfs een damhert door de tuin! Goede bedden, prima badkamer en een heel erg uitgebreid ontbijt. Heerlijke plek om terug te komen.

zeer gastvrije mensen

stolk,
    29-6-2011

super geslapen,super ontbijt en super gastvrij,zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie plek uitstekend gelegen

maria,
    20-5-2011

Dit B&B ligt in een mooie omgeving, op een rustige plek. Het kleine vliegveld in de buurt, waardoor je de parachutisten bijna in de achtertuin ziet landen! OOk goede plek voor uitstapjes in de omgeving, Apeldoorn en Deventer liggen vlak bij. De eigenaren zijn heel gastvrij. De kamers ruim. Een plek om je thuis te voelen.