We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

Perfect!

Eveline,
    5-8-2018

Zeer zeker aan iedereen aan te bevelen.. heel gemoedelijke mensen.

Prima prijs en kwaliteits verhouding! kamer gebooekt met toilet en douche op de gang. Stond me een beetje tegen om zo iets samen te delen. Maar hebben geen verkeerde keuze gemaakt. Alles keurig netjes. Kamer netjes en schoon.. ontbijtbuffet perfect voor elkaar..

kortom volgende trip naar Terschelling gaan we zekers bij de Cypriaan boeken!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Eenvoudige nette schone kamer en niet duur

Gerry,
    8-10-2016

Zeer uitgebreid ontbijt. De kamer is netjes en schoon.Kleine maar nette douche/wc

Gereisd met partner in september 2016

Precies wat we wilden

Marieke,
    28-8-2016

Wij zochten een simpele betaalbare overnachting met een goed ontbijt om twee dagen te genieten van de tropische temperaturen op de wadden. We kregen precies wat we wilden. Een simpele maar prima kamer en een heerlijk ontbijt. De kamer is simpel en je moet douchen op de gang. Maar meer hadden we ook niet nodig en daar is de prijs ook naar. Beneden is een leuke gemeenschappelijke ruimte ingericht. Het ontbijt was super!!!! Veel keus en goeie koffie. Bij vertrek misten we de "alles naar wens geweest, bedankt en graag tot ziens" maar verder heel prima.

Gereisd met partner in augustus 2016

Eenvoudig verblijf, kleine kamer, prima ontbijt

metam,
    20-8-2016

Op het laatste moment twee nachten geboekt omdat dochter graag naar Terschelling wilde. Er waren geen bijzetbedden meer, maar zelf een luchtbed meenemen mocht ook. Daarvoor kregen we bedlinnen. De kamer was klein, met een schuin dak (ca 3.80 x 2.30) met hierin een wastafel. Drie toiletten op de gang, en twee douches, allen keurig netjes. Vanwege het prachtige weer veel tijd buiten doorgebracht (fietsen). De wifi was geweldig. Ontbijt was genereus, veel keuze, lekkere yoghurt met cranberriecompote of vers fruit, meerdere soorten brood, ei, prima. Fietsen huren vooraf geregeld daardoor al fietsen bij de boot plus gratis bagagevervoer. Het enige minpuntje is de ligging aan de doorgaande weg. Auto's rijden best hard door Baaiduinen, overdag en 's avonds veel lawaai (omze kamer lag ook aan de voorkant) en je moet oversteken om bij het fietspad te komen (wat verder niet zo'n probleem was want de hoeveelheid verkeer valt wel mee). We hebben drie heerlijke dagen op Terschelling gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

top locatie

Eddy Wulfsen,
    29-9-2015

De cyprian is een toplocatie als je met een groep op vakantie wil op TerSchelling.

De accomodatie is netjes en er zit een geweldige keuken in.

De bazin is erg vriendelijk en staat altijd klaar als je vragen hebt. Daarnaast zoekt ze altijd naar een oplossing om je verblijf goed te laten verlopen.

Op het moment dat je een fiets wil huren kan in de buurt.

Wij gaan zeker volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in augustus 2015