We hebben een aantal aanbieders voor Tavira voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tavira voor je op een rij gezet:

Reviews over Tavira

Oase van rust, pure luxe

Carina Aerden,
    14-10-2018

Cas al cubo is een fantastisch aangename plek om volledig tot rust te komen. Mooie kamers met grote terrassen, prachtige patio, heerlijk zwembad, hemels lekker ontbijt...je hoeft nergens meer naartoe...

Alles dankzij twee buitengewone gastvrouwen!

Gereisd met partner in september 2018

Perfect; wij gaan zeker terugkomen

Rene en Paulette,
    11-10-2018

Nicole en Kathleen maken van het verblijf van hun gasten een onvergetelijke periode. De plek is prachtig; het ontbijt is perfect, en vooral de betrokkenheid van de gastvrouwen kan gewoon niet beter. Zelfs tips voor de invulling van de dag zijn op maat

Gereisd met partner in oktober 2018

Prachtige rustige B&B

Marijke Briers,
    17-9-2018

Wij hadden een geweldig verblijf, de gastvrouwen waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Iedere ontbijt was anders maar telkens heel uitgebreid , echt super.

Dit is een echte aanrader voor wie van rust en luxe houdt.

Een aanrader!

Sarah en Nicola,
    10-9-2018

Ons verblijf bij Nicole en Katlene was heel aangenaam. Ze laten je thuis voelen in hun huis. Een rustig gelegen B&B met een geweldig zwembad. Het ontbijt was super, veel vers fruit, allerlei soorten kaas en hesp, zelfgemaakte confituren, ... Onze kamer was mooi, proper en had een ruim terras. En ‘s nachts muisstil, zoals wij het graag hebben. Kortom een goede uitvalsbasis om de Algarve te ontdekken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch voor een verzorgd gezellig verblijf

Bert Meyer,
    7-9-2018

Ons verblijf van 26/8 t/m 30/8 in Cas Al Cubo was geweldig.

Mooie grote gezellige kamer met privé terras.

Grote mooie tuin met veel zitjes en een groot zwembad.

Zeer uitgebreid ontbijt met heel veel vers fruit en div soorten beleg, koffie thee en een sapje.

Veel informatie over de omgeving, activiteiten, bezienswaardigheden en restaurants.

Af en toe stellen de dames een menu samen en koken dan voor de gasten, deelname is vrijblijvend, maar wel aan te bevelen, staat voor veel gezelligheid en lekker eten.

Nicole en Kathleen stellen alles in het werk om het de gasten naar hun zin te maken dit door hun warme belangstelling in de mensen, hun adviezen, het luisteren naar kritiek en hun drive om steeds te verbeteren.

Ik kan Cas Al Cubo dus van harte aanbevelen voor een gezellige plezierig en culinair verblijf in de Algarve

Bert & Coby Meyer.