We hebben een aantal aanbieders voor Taroudant voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Taroudant voor je op een rij gezet:

Reviews over Taroudant

Mooi Riad in een aparte stad!

Rogier_Anneke,
    23-2-2015

Mooi Riad in Touroundant waar je hartelijk ontvangen wordt door de eigenaar Yves. Hij heeft het Riad zelf heel mooi opgeknapt. Kamers zijn mooi met authentieke inrichting. Mooie tuin met zwembad (water was niet zo schoon toen wij er waren). Riad ligt op loopafstand van het centrum, dat een hele belevenis is omdat je bijna geen toeristen tegenkomt.

Yves heeft voor ons een tour door Taroundant per koets geregeld. Een aanrader. Ga dan ook naar de leerlooierij. Heel vies door de verschrikkelijke stank maar een unieke ervaring.

Gereisd met vrienden in september 2013

Paradijs

hoeksie,
    11-5-2013

Wat een heerlijke accommodatie. Eigenlijk een plek om stil te houden, zo ontzettend mooi. Zo fijn. Wij voelden er ons zo welkom en de kasbah is alsof het zo in een interieurtijdschrift heeft gestaan. 'Jan, de housekeeper is zeer gastvrij en zorgde dat het ons en de kids aan niets ontbrak. We kwamen als vreemden en gingen als vrienden, inclusief de in Marokko 'vier' gebruikelijke kussen.

Wij keren hier ooit nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

ERIC SWOLFS,
    18-4-2013

Prachtige ligging in een Marrokaans dorpje. Propere B&B netjes onderhouden door 'JAN' en zijn zussen. Prima keuken,typische marrokaanse gerechten bereid door een van de zussen van 'JAN'.

Je mag zelfs nog kiezen wat je wenst te eten 's middags en 's avonds.

Uiterst vriendelijke mensen.Een aanrader voor wie van rust houdt.

Taroudant is zelfs te voet bereikbaar binnen een half uurtje stappen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Liefdevolle plek

miranda,
    16-3-2013

Omdat wij niet zeker wisten hoe onze reis zou verlopen hadden we niet gereserveerd. S`morgens besloten we richting Taroudant te gaan. Al rijdend over de kronkelpaadjes kregen we niet de indruk aan het juiste adres te zijn. Toch maar even vragen.

Toen ineens kwamen er overal mensen vandaan, allemaal even hartelijk. John bleek niet in marokko op dat moment maar we waren van harte welkom. In een wel hele korte tijd kwam het hele huis tot leven.

Pr. kmr uitgezocht met uitz. op de zonsondergang...wauw!

Alles werd buiten aangeveegd, kussens bij het zwembad, muziek aan, wijn fles open en relaxen maar.

Omdat wij beide geen Frans spreken en Jan weinig Engels ging het vaak met gebarentaal.

Echt heel grappig allemaal.

Gereisd met partner in januari 2013

Topplek!

Petra de Groot,
    25-11-2012

Net terug uit Kasbah Gousteau, onze eerste kennismaking met Marokko. Een weekje rust en toch wat cultuur snuiven. Taxi was geregeld door John vanaf vliegveld, abdellhadi( jantje) stond ons op te wachten en nadat hij de koffers op de kamers had gezet kregen we een rondleiding. Het hele gebouw is zeer smaakvol ingericht. Er stond ook nog een heerlijk diner voor ons klaar, gemaakt door Sara (de beste kokkin). Niets was ze teveel, we hebben (aangezien we het grootste deel de enige gasten waren) abdellhadi helemaal voor ons alleen gehad. Ritjes naar Taroudant, de hammam en een tocht met lunch in de bergen. Alles is schoon, rookvrij, bed is heerlijk, geen lawaai, alleen maar vogeltjes en af en toe in de verte de gebeden.Ook een perfekte plek om te mediteren of yoga te beoefenen. Ontbijt, lunch en diner was elke dag weer top. In deze periode zijn de avonden koud en hebben we het diner binnen genuttigd, waar de open haard brandde en de muziek zachtjes op de achtergrond te horen was.

Gereisd met partner in november 2012