Sorteren

Reviews over Tàrbena

Topper!!

Roos v Boerdonk
    18-11-2017

We gingen hier naar toe op aanraden van een vriendin die hier in Javea woont. We hebben hier een geweldige ervaring gehad. De lokatie was geweldig!!! Zo mooi in het binnenland. Het huis lag prachtig in een mooie tuin. Het was geweldig sfeervol ingericht! De ontvangst heel hartelijk. Vervolgens echt lekker gegeten . De gerechten waren smaakvol en werden mooi opgediend. De wijnen pasten hier voortreffelijk bij.

Het eten is geweldig heel veel liefde in gestoken

Loes van der Laarse
    12-2-2017

Vriendelijk, passie, prachtige lokatie.

Een droom

Nico
    15-6-2016

Het hele plaatje klopte , de plaats, de rust , de omgeving de kleuren de bloemen, het ontvangst, het eten het drinken , echt waar je moet hier zijn geweest om het zelf te ervaren. De opmaak van het eten en de smaak en de liefde van het vers bereide eten en zo smakelijk opgemaakt ook weer met kleur en bloemen , kortom je moet het zelf ervaren

Een parel...

Korinne
    22-10-2015

Volstrekte rust... prachtige omgeving (veel mooier dan de kust van de Costa Blanca en wat een view vanuit het zwembad) ...super lekker eten... aangename temperatuur zelfs in hoogzomer.... zeer aangename gastvrouw en gastheer. Zeker reserveren voor de lunch! Dochter mist nog elke dag Joey, de hond.

Een héél bijzondere beleving!

Marieke Vlaar
    4-7-2015

Wij hebben genoten van een heerlijke lunch en overnachting op een prachtige plek! Een beleving om nooit meer te vergeten. De uitzichten, de ontvangst, het eten, de ambiance, het appartement, het zwembad, de service, alles was even bijzonder en geweldig!