Taranto

We hebben een aantal aanbieders voor Taranto voor je op een rij gezet:

Reviews over Taranto

• 10Nicole06-09-2008

de max

het echte nog oude italie ,moet je gezien hebben was de lange treinrit meer dan waard!!!!

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 7Lootens03-10-2008

Een stad met 2 gezichten

Taranto is een stad met 2 gezichten. De industrie verpest op sommige plaatsen de lucht. De stranden zijn mooi. Mooie gebouwen en winkels in de nieuwe stad. De oude stad is te mijden bouwvallig en veel zakkenrollers.

• 7Omgeving
    • 8Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9moon12-03-2017

Una città luminosa e allegra

sono a Taranto per curare un portale di marketing della città. Pensavo di sbarcare in una città grigia, invece non è cosi, è una città dai tramonti spettacolari con un cielo blu dai colori dipinti e un mare con mille sfumature. Taranto è tutta bella e vi consiglio di aspettare i tramonti, sempre diversi sempre belli.

• 10Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Zakelijk gereisd in januari 2017

• 1Seren10-08-2018

Troosteloos, niet doen.

Troosteloosheid is het woord om dit stadje te omschrijven. Veel leegstand en te weinig voorzieningen en wij voelden ons niet veilig/op ons gemak. Dichtbij de haven stinkt het enorm naar rotte vis. De huizen zijn vervallen en de sfeer is grimmig. Ik zou dit absoluut niet adviseren, ook niet als uitvalsbasis. Er zijn voldoende hotels in de omgeving die levndig zijn en meer cultuur bieden. Google het en je zult lezen dat het stadje zwaar bevuiligd is door de industrie. Het enige pluspuntje was ons hotel hotel Arcangelo, deze was schoon en goed.

• 1Sfeer in stad
    • 2Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Deutscher Geschäftsreisender01-08-2010

Besuch Taranto

Diese Süditalienische Stadt hat eine Vielzahl an schönen Seiten (Altstadt, Fisch- und Wochenmärkte, Kirchen, Museen und in der unmittelbaren Umgebung schöne Strände) Taranto hat aber auch in unmittelbarer Nähe europas größtes Stahlwerk (MILWA). Dieses Stahlwerk produziert anscheinend ohne Umweltauflagen. So liegen Mineralien auf Halde unabgedeckt und jeder Windstoß verteilt dieses Material in der Umgebung. Weiterhin steigt permanent eine riesige braune Abgaswolke mit Tonnen von Dreck hier auf und zieht über die Bevölkerung hinweg auf das Mittelmeer. So sollte man Urlaub fern von Taranto machen (min.30km). Hier gibt es traumhafte Strände, die auch sauber gehalten werden.Taranto eignet sich nur zum Kirchbesuch, shoppen und zum Essen gehen. (Schon aus gesundheitlichen Gründen!)

• 8Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Alleen gereisd in juni 2010

• 9Y J v d Emster31-05-2008

Italie en zeerzeker Taranto is TOP het strand van Marina di Pulsano is nog zo puur EEn echte vakantie zoals een vakantie bedoeld is

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd in mei 2008

• 6Alex Croughs09-05-2012

Dorre industriele omgeving

Geen plek, die is ingesteld op toeristen. Engels is onmogelijk. Omgeving gedomineerd door lelijke industrie. Wel prima uitvalsbasis om apulia te verkennen

• 6Sfeer in stad
    • 5Omgeving