bed-and-breakfasts in Tarangire Nationaal Park

bed and breakfasts Tarangire Nationaal Park

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Tarangire Nationaal Park

• 9Kees Buth07-10-2018

Fantastisch!

Geslapen in Osupuko Lodge: fantastische locatie, schitterend uitzicht, bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Deze opname kon ik heel vroeg in de ochtend maken omdat deze lodge ontbijtboxen meegaf en je dus niet hoefde te wachten tot het ontbijt was geserveerd. De boom zelf is normaliter gewoon bruin, maar deze rode kleur kwam door de ochtendzon.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9Taz22-07-2014

Veel olifanten te zien in dit park

In dit park lopen veel olifanten. Het was erg warm in September dus vroeg beginnen.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2012

• 9W. Heuseveldt27-05-2014

Prachtige

Prachtige natuur die je nergens anders in Tanzania ziet. Vooral de baobabs bepalen het landschap. Ook nu in de regentijd was Tarangire prachtig! Misschien nog wel mooier dan toen ik hier was in oktober. Prachtig groen en fris. En ook mooi weer ondanks de regentijd.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2014

• 10Ann16-11-2012

Mooi safaripark

Voor ons was dit de eerste kennismaking met een Nationaal Park in Tanzania, en direct verkocht aan de tientallen zebra's & olifanten. In oktober zijn er enorm veel kleine olifantjes...

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9Niels01-11-2012

Mooi park voor weinig geld

Mooi park met veel wild. Het is een stuk groener dan de andere parken. Bovendien is het goedkoper dan Serengeti en Ngorongoro.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9hildavanderwoude03-07-2012

Prachtig!

Na een stoffige weg kom je bij de entree van het park. Onze gids zei: ik kan garanderen dat je veel dieren gaat zien, maar niet welke. En dat klopte. We zijn twee en een halve dag in het park geweest en hebben heel veel dieren gezien, vooral olifanten, zebra's en gnoe's. Daarnaast veel vogels en natuurlijk de baobabbomen! Al met al een speciale ervaring

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8joke_vons27-04-2012

Een mooi park!

Bekend om de vele olifanten en de geweldige baobabs!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9robenangela1616-04-2012

Mooi park met veel olifanten

Tarangire National Park is een mooie groen wildpark met vele kuddes olifanten. Wij waren er nog net voor het regenseizoen, dus het was vrij droog bij de rivierbeddingen, maar desondanks hebben we veel wild gezien en veel variatie in vegetatie (mooie baobab bomen bijvoorbeeld). Zeker een aanrader om te bezoeken, ook omdat het minder toeristisch is dan de Serengeti bijvoorbeeld.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Desiree16-07-2011

Tarangire

Tarangire wordt vaak overgeslagen tijdens een reis naar Tanzania, toch is het een park dat zeker de moeite waard is om te bezoeken. Juist de aanwezigheid van de vele baobab bomen (die je bijvoorbeeld niet in de Ngorongoro en Serengeti vindt) is dit toch een heel ander park. We hebben hier ontzettend veel gezien, giraffen, olifanten, luipaarden, leeuwen, zebra;s, enz enz

Gereisd met partner in juni 2011

• 9broost04-07-2011

Weer een prachtig park

Blij dat we aan het eind van onze safari dit mooi park nog deden: veel baobab bomen en gelukkig het luipaard: onze big 5 compleet!

Gereisd met partner in februari 1999

10 van de 18 reviews gezien