Bed and Breakfasts Suriname

Reviews over accommodaties in Suriname

Fantastisch, regelrechte aanrader!

Marion Nanne,
    24-6-2018

Geweldig leuke mensen, prachtige kamer, fantastisch uitzicht op kreek en bush, luiaard-aapje-vogels-kaaiman gespot, heerlijk gegeten van Jenny's maaltijd en Bertus z'n humor maakt 't compleet. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Toplocatie in Paramaribo.

Paul en Gerrie,
    2-4-2018

Heel gastvrije locatie in een rustige wijk op loopafstand van het centrum. Prima kamers, warme douche, goed ontbijt en heerlijke tuin met zwembadje en vele zitjes waaronder de gezamenlijke woon-/ontbijtkamer. Anneke kan bovendien je hele reis naar je eigen wensen samenstellen.

Gereisd met partner in maart 2018

Uitmuntend we keren zeker terug.

Annick van langenhove,
    14-3-2018

Het is een heel gezellige b&b. De verwelkoming door Anneke en Ries is heel hartelijk. Je voelt je meteen thuis in Suriname. De kamers waren heel netjes. Ook het ontbijt was heel uitgebreid en samen ontbijten met de andere gasten vonden wij ook heel leuk. Dit is een topper die wat mij betreft 10 op 10 krijgt.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Thuis-komen en genieten !

Katrien & Wally,
    12-3-2018

Als je op zoek bent naar een B&B waar je echt thuis-komt, dan is dit de juiste keuze. Anneke en Ries zorgen ervoor dat alles perfect verloopt. Ze regelen je tours, geven tips over bezienswaardigheden, restaurants, fietstochten.

Anneke zal ook een wasmachine vullen met je vuile was voor een klein prijsje. Drankjes in koelkast verkrijgbaar aan democratische prijzen.

Je kan bagage veilig achterlaten wanneer je een meerdaagse tour doet.

Heel verzorgd ontbijt met bruine broodjes, sap en fruit.

Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig om je ver van huis thuis te voelen!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Petra Kuijpers,
    4-3-2018

Top ontvangst, mooie omgeving en relaxte sfeer

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018