bed-and-breakfasts in Stirling

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

bed and breakfasts Stirling

Reviews over Stirling

• 8ger_823-08-2014

Historische stad met schitterend kasteel

Stirling is een oude stad, gebouwd op een heuvel, bekroond met een kasteel wat toeristisch gezien een geweldige trekpleister is. Een bezoek is meer dan de moeite waard. Met ons gezin (twee jongens 10/12 jaar) hebben we een week in Stirling gelogeerd. Er zijn genoeg restaurants en pubs om te vertoeven. Met jonge kinderen zijn pubs echter beperkt toegankelijk in Groot Brittanië.

Stirling is geschikt voor alle leeftijden wat ons betreft. In augustus 2014 start men als proef met een hop-on hop-off bus. Dat brengt je in een kleine twee uur bij de belangrijkste plekken in en rondom Stirling. Bij voldoende succes wordt dit in 2015 vervolgd.

augustus 2014

• 5Bob29-12-2013

Kun je overslaan

Stirling heeft niets te bieden. Snel voorbij rijden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2013

• 7suzanne palmen16-12-2012

ok

leuk voor tussendoor n nacht en of dag

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

januari 2012

• 8Rinus18-05-2011

Stad met historie

Stirling is een mooie stad, als men er arriveert vallen er onmiddellijk de grote verzorgde gazons en rozenperken op. De topattractie van de stad is het imposante Stirling Castle dat op een heuvel boven de stad is gelegen en zeer bezienswaardig is, maar ook het even buiten de stad gelegen Wallace monument is de moeite van een bezoek waard, vanaf de parkeerplaats is het nog wel een fikse klim naar deze prachtige toren die op de top van een heuvel is gelegen. In de toren vind men een uitstalling van borstbeelden van beroemde Schotten en als men de 242 treden omhoog neemt naar het uitzicht platform dan heeft men een subliem uitzicht over de fraaie omgeving.

Gereisd met partner in juli 1991

• 8"peter busker20-08-2009

waar voor je geld - Schotland de moeite waard

Een nieuwe bestemming van Peter Langhout. Wat mij betreft : hou hem erin ! Enigszins verouderd maar wel goed hotel, geweldig grote kamers, centraal en toch rustig gelegen op ca 1.5 uur van de Trossachs, Glasgow, Edinburgh, dichtbij het Falkirk Wheel (zeer moderne scheepslift - een attractie !), mooie landschappen, leuke trip beginnend en eindigend met nachtelijke boottrip via Ijmuiden (DFDS Seaways), ook nog bezocht Hadrian's Wall en Loch Lomond, alsmede whisky-stokerij. Een aanrader !

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9J'tje08-07-2009

Een Waanzinnig Stadje!

Zo mooi! Ik ben er met school geweest! En vond het super, wij zijn met de boot naar Hull gegaan, en vanaf daar met de bus naar Stirling, met tussenstops uiteraard anders is het wel heel ver in 1x! En wij verzamelden op de berg bij het Stirling Castle! Waanzinnige plek, je kan zo ver kijken en het is er zo mooi en rustig, je komt daar echt tot rust! Een schitterend Stadje, en de mensen zijn zo aardig en gastvrij! Wij zijn helaas niet uitgegaan, maar dat zal vast ook wel prima in orde zijn geweest! Ik heb een superweek gehad!

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Cindy23-12-2008

My home away from home

Ik heb het genoegen gehad enige tijd in Schotland en dan vooral Stirling te mogen doorbrengen. Stirling heeft een perfecte ligging naar mijn mening. Je bent zo in Glasgow, Edinburgh, de kust of de gebergten. Je kunt er lekker shoppen, uiteten & stappen. Wallace monument is interessant om naartoe te gaan. Bovenin heb je een prachtig uitzicht van de hele omgeving. Stirling Castle is een kleiner kasteel dan Edinburgh castle maar niet minder mooi. Er worden gratis tours verzorgt door het kasteel die erg interessant zijn. Al met al, zou ik er zo kunnen wonen. De Schotten zijn een vriendelijk volk & ik kan niet wachten tot met volgende bezoek.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Kirkegaard06-10-2008

Fin base som udgangspunkt i midt Skotland

Historisk by, måske lidt kedelig i forhold til andre byer på den størrelse f.eks. Perth.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 6Udo Hoffmann13-08-2007

Wer lange Regenperioden liebt fühlt sich in Süd- schottland wohl.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 5Omgeving

Zakelijk gereisd in maart 2007

• 10fred hoebe10-07-2006

ik ben er met mijn vrouw en kinderen geweest was er ontzettend van onder de indruk vind het een prachtig land en hoop er ooit zelf er te wonen

• 10Cultuur

Gereisd in juli 2006