bed-and-breakfasts in Yellowstone National Park

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip bed and breakfasts Yellowstone National Park

Reviews over Yellowstone National Park

• 7Fam. G18-11-2018

Yellowastonishing !

Yellowstone is een prachtig groot en gevarieerd national park, waar je kan genieten van verschillende diersoorten. Niet alleen buffels of roofvogels maar beren, zo gaaf om dit mee te maken. In het park zijn ook hotels en ja zelfs benzinepompen, want een dag is niet genoeg. Je kan ook vissen, fietsen, wandelen maar volg wel de aanwijzingen van de beheerders. De natuur is zo mooi, watervallen, bergen, enorme velden en geisers niet te vergeten. Het park heeft een paar ingangen. Zoek goed vantevoren uit vanaf welke kant je het park inrijdt en ook hoe lang het rijden is vanaf de laatste overnachting. Wij reden vanaf de oostkant het park in en de weg ernaartoe was heeeeel lang door enorme vlaktes zonder ook maar een levende ziel te zien. Als je dit geen probleem vindt dan is dit een hele belevenis, een hele mooie belevenis om nooit meer te vergeten!

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2018

• 7Amy ten holder12-01-2018

Erg mooi park

Heel ruim park met veel mooie bezienswaardigheden, maar wel te populair bijna. Je ziet bij heel veel geisers dat ze zijn verwoest of dat mensen er muntjes in gooien wat de geisers verstoord. Dit is erg zonde. Verder is vanwege de vele toeristen een kans op het Zien van beren of wolven in het hoogseizoen klein. De prijzen zijn erg

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Marco09-10-2016

Veel parken bezocht in US, dt is absoluut de moois

Schitterend groot park. In 1 dag alles proberen te bekijken maar onmogelijk. Moeilijk waar te beginnen maar toch rondje kunnen maken en ongeveer alles bekeken. Echt alle dieren uit de (bij de ingang) verstrekte krantje gespot (inclusief beren!) Als het in de mogelijkheid ligt, zeker bezoeken!

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 10Lenco06-01-2014

Mooiste nationaal park van de VS

Wat een variatie in flora en fauna! Geisers, geweldig om te zien, beren die je spontaan kan tegenkomen, elanden en herten, en heel veel bizons. Geen plek waar wij eerder zijn geweest die zoveel te bieden heeft. Het ligt wat ongunstig t.o.v. andere Nationale Parken maar de extra reistijd is het meer dan waard.

• 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

juli 2013

• 10Hans M. Roeper17-09-2013

Unieke belevenis

5 dagen in het park verbleven. Dagelijks rondgetoerd en natuurschoon, Watervallen, Wild en Geysers bewonderd. Je blijft fotograferen!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2012

• 10Tes17-08-2013

Subliem

Yellowstone N.P. is het mooiste dat ik ooit gezien heb. Je kan niet anders dan beseffen hoe nietig wij als mens zijn in zo'n mooie omgeving. Prachtige uitzichten van uitgestrekte vlaktes met grazende bizons tot de pieken van Grand Teton. Ons bezoek aan Yellowstone paste in een zelf samen gestelde rondreis en we hadden geen overnachting gepland in Yellowstone. Daarom zijn wij het park op 1 dag doorgereden. Het is echter aan te raden om vooraf een reservatie te plaatsen in één van de hotels in het park zelf, want er is zo veel te zien. Dichtste steden zijn Cody en Jackson Hole, en het is nog enkele uurtjes rijden van daaruit.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Henk26-02-2013

moet je gezien hebben

het park biedt veel variatie in landschappen. Naast de geisers zijn er rivieren, watervallen, valleien met bisons. De wandelaar kan zijn hart ophalen door de canyon.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

september 2012

• 10Yvonne02-02-2013

Geweldige natuur

Dit NP heeft alles ! Geisers, modderpoelen, beren, elanden, herten, wolven, bizons,slangen en heel veel volgels. Heel bijzondere ervaring.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Koos 06-08-2012

fantastisch park

mooi park , met geisers en veel dieren, beren, bizons, herten, en nog veel meer,heel veel mooie natuur

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 10voetenbankje02-08-2012

Mooiste park wat we ooit gezien hebben

Je hebt het gevoel dat je op een dag door Zwitserland, Schotland, nederland en over de maan aan het rijden bent. De afwisseling is enorm en het wildleven indrukwekkend!! Ik wil graag nog een keer terug! Sta eens vroeg op en ga gewoon op pad; het ontwakend park is nog mooier dan het overdag al is.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur