bed-and-breakfasts in Samara

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip bed and breakfasts Samara

Reviews over Samara

• 8Bombom17-06-2013

Bella località

La località ti soddisfa appena arrivi. I dintorni ti accogliono con chiese ed alcuni monumenti. Il servizio bus che c'è fra l'aeroporto ed il centro città ed economico. Mi sembra tuttavia una città di malavitosi....

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 1992

• 6Julia17-06-2012

opinia

Bardzo biedna miejscowość ale warto ją zobaczyc. Ma w sobie to coś. Polubiłam ją za to jaka jest

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 0hotel_graf_orlov01-02-2012

Samara: uitvalbasis voor het ontdekken van Rusland

In Samara, een grote stad aan de Wolga met een historisch centrum, langzaam maar zeker wordt er rekening gehouden met de toerist die niet uit Rusland zelf komt. Samara heeft een modern treinstation en het spoor is een aftakking van de Trans Siberisch Express. Vanuit hier kan je naar Moskou maar ook de andere kant op naar Kazan en Tashkent. Het internationale vliegveld ligt 1 uur rijden van Samara vandaan. De Wolga is imposant en een toeristische attractie met de brede zandstranden en talloze eilandjes. Samarskaya Luka dichtbij Samara is een oud Natuurreservaat met prachtige vergezichten over de Wolga en de bergen. Het beroemde dorpje Shiryaevo is goed bereikbaar via de weg of met de rivierboot. Daar zijn musea te vinden over het leven en werken van o.a. Ilya Repin. In Samara maar ook van de omgeving van Samara leer je Rusland op een andere manier kennen.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6lesieux lucien20-12-2010

Pays à visiter

Beaucoup d'appréhensions qui se sont vite dissipées au fur et à mesure que les jours passent Un petit bémol quand même, tous ces papiers qu'il faut pour ce rendre ou pour sortir de ce pays Peut être trouver une solution pour simplifier ces formalités mais j'y retournerai, car j'y ai trouvé l'amour

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Alleen gereisd in september 2010

• 5julian30-01-2008

Wel ik ben geweest daar in Rusland voor de 7 de keer,maar deze keer ben ik naar Samara gegaan ,wel het is een heel mooi stad en druk ook .De mensen zijn heel vriendelijke daar en leuke vrouwen daar ook .Maar ze zijn wel gek opstraat rijden net als mensen zonder kop. De bussen zijn heel goedkoop de treinen ook.Een taxi nemen moet je goed uitkijken gaat levermet een bus ( Gazelle ) kleine gele bussen.Ze zijn vlug en snel. Uit eten is heel duur mag niet uit waar u gaat eten daar in Samara. Daar in Samara hebben ze alles in de Supermarkt en niet vergeten hebben ze ook een 24 u winkel. Er zijn dingen die heel goedkoop zijn ,dat je in Europa te duur zijn. Met wissel van geld lever bij een bekende bank gaan omdat de koers bij andere banken zijn heel hoog.voor de rest ik vind Rusland een paradijs van een land van kultuur. En nog een ding meer er wonen daar heel veel Nederlands.Ik denk dat ik ook daar gaan verhuizen. Deze jaar gaat ik weer voor 4 weken naar Samara .

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 5Omgeving

Alleen gereisd in november 2007

• 3Gebeutelter16-07-2007

Dreckig, schlammig, das Hostel eine Zumutung. Duschen auf Befehl, katastrophale medizinische Zustände, wenn schon hinfahren, dann bitte nicht krank werden

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 2Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 6Hans29-07-2006

Samara is een grote stad met anderhalf miljoen inwoners, tijdens de tweede wereldoorlog was het de hoofdstad van Rusland (je kunt de bunder van Staling bezichtigen). Tegenwoordig is het een niet zo schone industriestad. In het grootste deel van de stad is de erfenis van jaren communisme nog goed te zien aan de vervallen staat van alles eigenlijk. Er zijn wel een aantal hippe uitgaansgelegenheden, een mooie gerenoveerde winkelstraat en het is erg lekker toeven aan het strand langs de Wolga. Ook 's avonds is het daar zomers gezellig druk en ademd de boulevard een mediterrane sfeer.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur