bed-and-breakfasts in Ruinen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip bed and breakfasts Ruinen

Reviews over Ruinen

• 9fam veltman26-08-2020

Leuk plaatsje, gezellige terrasjes

Erg leuk plaatsje, gezellige terrasjes

augustus 2020

• 10floor22-08-2020

Fantastisch ik wil er altijd weer komen

je moet er heen gaan er zijn altijd leuke dingen te doen en je hebt daar ook leuke restaurants en terrasje en 't wapen restaurant is ook leuk en schoon en ze maken alles grondig schoon en de burgemeester daar het eten is heel lekker

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9R Manders20-08-2020

Ruinen is Compact maar wel Compleet en Vriendelijk

Het horeca hart van het dorp is de Brink en de Westerstraat, jawel allemaal geprobeerd en smakelijk akkoord bevonden. Ga niet te laat eten, raadpleeg de restaurant website voor de sluitingstijd van de keuken. Wandel of fiets rustig door het gehele dorp en er verschijnen (voor de dames) diverse leuke winkels. De supermarkt CO-OP is een complete supermarkt met behulpzaam personeel. Aan te bevelen de Mariakerk, de gediplomeerde organist kan een afspraak maken om het orgel te bespelen, het boerderijmuseum Pasmans Huus. Mijn persoonlijke topper is Harm Echten (Noamdhuusie ,Oosterstraat 24) Tot slot: Het is wellicht de beleefdheid en/of de rust van Drenthe, maar elke groet wordt vriendelijk beantwoord.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Bernadette09-07-2020

Echt Gezellig Drents dorp

gezellig Drents dorp meet leuke restaurantjes aan het plein. alle noodzakelijke winkels aanweezig

juli 2020

• 9Paul & Jacqueline22-06-2020

Gezellig en landelijk mooi dorp

Oase van rust in de drukke wereld. Het kan liggen aan het (prachtige) weer maar op het terras op de Brink bij een van de uitbaters in het dorp is zelfs in deze Corona tijd een genot. We kunnen ons niet herinneren dat we tijdens het fietsen of relaxen in het dorp iemand zijn tegen gekomen die je niet groet. Aardige mensen!

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2020

• 9j. Klooster31-12-2019

Gezellig authentiek dorpje, leuke restaurantjes

Gezellig authentiek dorpje, leuke restaurantjes

december 2019

• 8Betty26-10-2019

Sfeervol

Ruinen is een klein dorpje met een paar winkeltjes en supermarkt. Meerdere eet en drink gelegenheden Heerlijke kebak en pizzeria ineen aan de brink, maar ook goed pannenkoekrestaurant. Museumbierderij, leuk dorp om even te verblijven.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Erwin van Manen23-09-2019

Klein, maar fijn

Klein, maar fijn. Gezellig centrum met diverse restaurantjes. Voor elk wat wils, van klein tot uitgebreid. Daarbij allerlei kleine winkeltjes en een grote supermarkt.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marga Erens15-09-2019

Heel leuk dorp

Is een heel leuk dorpje,je kunt er wandelen,fietsen.Je kunt musea bezichtigen en nog veel meer.Een aanrader!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2019

• 9Peter van der Zwan21-07-2019

Zeker voor een weekend een aanrader

Kleinschalig en gezellig Drents dorp met alles wat je nodig hebt voor een geslaagd weekend.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2019