We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Prima b&b voor stedentrip

Debbie,
    8-9-2018

De receptie is niet bij het b&b zelf maar in de zij straat (hotel carovaggio) je kunt je hier melden en krijgt dan de sleutel. B&b pablo zit op de 4de etage, hier kun je met de lift naar toe, 10 cent per ritje en dit kun je bij de receptie krijgen. Zeer kleine kamer en badkamer maar schoon en je bent daar vooral buiten, des te meer waardeer je het weer als je thuis komt ;) ontbijt was prima, wat broodjes, croissantjes, koffie, thee en wat fruit. Vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het b&b. Alles in Rome te voet bezocht, wel veel lopen maar als je een beetje conditie hebt dan is dat wel de leukste manier!

Gereisd met partner in september 2018

Waar voor je geld

Joost Jansen,
    6-11-2017

Een goed hotel voor onze doelgroep; scholieren van 16-18 jaar. Prima kamers, schoon, ruim genoeg en ontzettend behulpzame medewerkers. Perfect gelegen met het centrum van Rome op een kwartiertje lopen, metro op 5 minuutjes en een supermarkt om de hoek. Leuke restaurantjes in de onmiddellijke omgeving. Ontbijt is prima en onitaliaans uitgebreid.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel en lekker centraal gelegen

Petra,
    24-4-2017

Het is een goed hotel, de kamer was prima en er was een goed bed. Er werd goed schoon gemaakt en we kregen ontbijt op de kamer. Meestal bestond het ontbijt uit een zoet broodje, beschuitje, jam, chocopasta, honing, boter, yoghurt, sapje en een warme drank. Erg vriendelijk personeel en 24 uur beschikbaar. Ze spreken niet zo goed Engels, maar ze willen alles voor je doen. Lekker centraal gelegen ongeveer 10-15 minuten van het Colosseum en 5-10 minuten van het Termini station. Verschillende eet gelegenheden in de omgeving.

Gereisd met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek tegenover het Pantheon

Speelman,
    8-9-2015

Een B&B middenin het oude centrum van Rome op het plein recht tegenover het Pantheon. Vanuit je deur kan je gelijk het terras op! Wat wil je nog meer! Mooie ruime en schone kamers. Airconditioning, gratis WiFi, dagelijks schone handdoeken, een prima bed en vriendelijk personeel en dat alles voor een zeer betaalbare prijs. Het ontbijt wordt geserveerd in een nabij gelegen restaurantje . Werkelijk niet te eten, tenminste als je niet van donuts houdt

Gereisd met partner in september 2015

Prachtige gastvrije bed and breakfast!

Arja,
    15-6-2015

Deze bed and breakfast ligt in hartje Rome, vlakbij Park Villa Borghese. Openbaar vervoer zoals bus/metro vlakbij. Alle highlights van Rome zijn op loopafstand. Ook is een fietstour door Rome zeker aan te bevelen. Wij hadden gereserveerd via www.bajabikes.eu. De b and b is gevestigd in een prachtig monumentaal pand, met prachtige hoge kamers. Maar wel met de luxe van nu! Iedere kamer heeft een eigen (externe) badkamer, alleen even de gang oversteken. Kortom, deze b and b is zeker aan te bevelen. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt etc. Twee van de drie kamers beschikken over een klein balkonnetje. Verder in een redelijk drukke straat gelegen, maar daar ontkom je niet aan als je in het centrum wilt zitten.

Gereisd met vrienden in juni 2015